• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Alltså det du ser på bilden är lika mkt som syns i verkligheten. Helt ny är den såklart inte eftersom jag har köpt den av en kille som köpt den som ny, dvs oanvänd från butik. Rörigt för dig eller?
Antar att du inte är intresserad av klockan utan mer road av röran?
Och röran hade vi sluppit om tydligheten fanns från början ....

Ni antyder att jag mörkat något, jag har fortsatt skrivit att jag ändrat i annonsen efter att jag såg dom två prickarna och lagt in bild och markerat i annonsen. Att sitta och tjata och gnälla som små gummor över det som hänt gör inte mig till bad guy och inte heller gör det mig mindre ärlig.

Senast ändrad:
Ni antyder att jag mörkat något, jag har fortsatt skrivit att jag ändrat i annonsen efter att jag såg dom två prickarna och lagt in bild och markerat i annonsen. Att sitta och tjata och gnälla som små gummor över det som hänt gör inte mig till bad guy och inte heller gör det mig mindre ärlig.
Får man fråga hur dessa uppenbara spår av användning dykt upp på en klocka som är i nyskick?

Ni antyder att jag mörkat något, jag har fortsatt skrivit att jag ändrat i annonsen efter att jag såg dom två prickarna och lagt in bild och markerat i annonsen. Att sitta och tjata och gnälla som små gummor över det som hänt ändrar inget. Fortsätt bara..

Jag är rätt ny här. Men precis samma sak hände mig på det farmarforum som jag var med på tidigare. Jag la ut följande bild när jag försökte sälja en tomat, sedan påpekade några gnällbönder tillkortakommanden i min beskrivning. Tror jag kallade den "färsk och oklanderlig". Men sen lade jag till att den hade lite prickar (efter en jäkla massa tillrättavisningar), men jag behöll ändå "färsk och oklanderlig" i huvudbeskrivningen. Tror du gnällbönderna slutade gnälla? Nä precis! I feel u bro.

möglig-tomat-på-nära-övre-för-vitbakgrund-30024392.jpg

Senast ändrad:
Big Pilot är en av världens coolaste klockor i mitt tycke och jag letar efter en själv. Det är bara att be om ursäkt för de fula orden och justera priset så att den blir såld här @Alf

Ingen i denna tråd är elak, men folk är rätt så skyddande av sitt hem (vilket KS är för rätt så många av oss) ;)

Har haft några som skickar korta frågor gällande min GMT. Svarar rätt adekvat och utförligt...sedan hör man inget....tyst...dött...

Märkligt beteende

Har haft några som skickar korta frågor gällande min GMT. Svarar rätt adekvat och utförligt...sedan hör man inget....tyst...dött...

Märkligt beteende

Låter som typiskt blocket beteende
Efter att ha sålt en del på sistone har jag upptäckt att K&S blir mer och mer likt Blocket. Framförallt "Bästa pris-", "Snabb affär-" och skambuds-PM har ökat lavinartat, vilket gör mig lite ledsen. Trist.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp