Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lugn nu med anklagelserna om scamförsök.
Vi håller även höjd och låter bli att kalla varandra för torrfittor osv.
Och röran hade vi sluppit om tydligheten fanns från början ....Alltså det du ser på bilden är lika mkt som syns i verkligheten. Helt ny är den såklart inte eftersom jag har köpt den av en kille som köpt den som ny, dvs oanvänd från butik. Rörigt för dig eller?
Antar att du inte är intresserad av klockan utan mer road av röran?
Får man fråga hur dessa uppenbara spår av användning dykt upp på en klocka som är i nyskick?Ni antyder att jag mörkat något, jag har fortsatt skrivit att jag ändrat i annonsen efter att jag såg dom två prickarna och lagt in bild och markerat i annonsen. Att sitta och tjata och gnälla som små gummor över det som hänt gör inte mig till bad guy och inte heller gör det mig mindre ärlig.
Ni antyder att jag mörkat något, jag har fortsatt skrivit att jag ändrat i annonsen efter att jag såg dom två prickarna och lagt in bild och markerat i annonsen. Att sitta och tjata och gnälla som små gummor över det som hänt ändrar inget. Fortsätt bara..
Glöm inte Johnny i Cobra Kai från Karate KidRår inte för att jag alltid håller på en "villain". Jokern, Hannibal Lector, Hans Landa och nu Affe.
edit: O vill ju inte glömma "hajen" i "hajen".
@GordonG I denna tråd lyckas agent Alf peka ut repan i glaset på min klocka... även om den dock finns med i beskrivningen från början.
Naturligtvis. Det borde alla som såg repor på en klocka i nyskick förstått.
"Nyskick med repor och dings" är det nya svarta.Vadå scam? @Alf lovar ju att den är ny! Eller nyskick? Nyskick med repor? Han lovar![]()
"Nyskick med repor och dings" är det nya svarta.
Trevlig helg
Hoppla. Misstänker att du inte har en dotter. Och att du inte är särskilt intresserad av att kliva in i 2000-talet.ett gäng torrfittor här som inte har något annat för sig
Mycket bra skrivet. Tack.Hoppla. Misstänker att du inte har en dotter. Och att du inte är särskilt intresserad av att kliva in i 2000-talet.
Hur många gånger är tillåtet?@Schildfat, andra gången du bumpar din annons idag?
Testat läst riktlinjernaHur många gånger är tillåtet?
Erkänner är lite lat.. tackTestat läst riktlinjerna?
Edit: känner mig snäll idag!
https://klocksnack.se/threads/riktlinjer-för-annonsering-på-köp-sälj-uppdaterat-150130.17050/ Varsågod![]()
En. Fler så åker du in i finkanHur många gånger är tillåtet?
Då svarar du: inte bråttom alls, så vips försvann den förhandlingspositionen.Dagens smidiga fråga från en spekulant till en av mina frågor:
"Hur bråttom har du att bli av med den?"
Då svarar du: inte bråttom alls, så vips försvann den förhandlingspositionen.
Låter som typiskt blocket beteendeHar haft några som skickar korta frågor gällande min GMT. Svarar rätt adekvat och utförligt...sedan hör man inget....tyst...dött...
Märkligt beteende
Har haft några som skickar korta frågor gällande min GMT. Svarar rätt adekvat och utförligt...sedan hör man inget....tyst...dött...
Märkligt beteende
Efter att ha sålt en del på sistone har jag upptäckt att K&S blir mer och mer likt Blocket. Framförallt "Bästa pris-", "Snabb affär-" och skambuds-PM har ökat lavinartat, vilket gör mig lite ledsen. Trist.Låter som typiskt blocket beteende