500K hade vart mer troligt än 500krKronor såklart. Det förstår du också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
500K hade vart mer troligt än 500krKronor såklart. Det förstår du också.
Mer troligt att en 16-åring vill köpa "vad som helst" för 500k än för 500kr?500K hade vart mer troligt än 500kr
Mer troligt att en 16-åring vill köpa "vad som helst" för 500k än för 500kr?
Du får tänka logiskt kompis.500K hade vart mer troligt än 500kr
Iofs. Måste steppa upp mitt game känner jag.Men vadå? Är inte 500k typ standard för klockor på ks?!
Mer troligt att en 16-åring vill köpa "vad som helst" för 500k än för 500kr?
Inte helt lätt att skriva begripligt men du har potentialDu får tänka logiskt kompis.
Men nu har jag i alla fall ändrat så kanske till och med du förstår.
Skärp dig nu.Inte helt lätt att skriva begripligt men du har potential
Om du ska vara säker får du väl gå på Rättsmedicinalverkets rekommendationer och röntga tänder och knäleder.Och hur fan skall jag veta att snubben är 16 menar du?
500? En nice Casio med miniräknare typ
Ja visst, bara f2f isf
Så killen är ensamkommande nu?Om du ska vara säker får du väl gå på Rättsmedicinalverkets rekommendationer och röntga tänder och knäleder.
Har du en att sälja? Köper direkt isåfall!500? En nice Casio med miniräknare typ
Nej kom till MalmöVi ses på plattan om 10min. Inga vapen. Mano e mano.
Nej kom till Malmö
Ja kom, kör förbi om 30 minRG isf. Zlatan o jag e goda vänner.
Att få PM av ett barn som vill köpa någon av ens klockor för 500kr uppfattas nog av de flesta som lite irriterande. Några kanske tycker det är gulligt men @AdrianO borde ha vett att respektera att Compiss tycker det är knas.Skärp dig nu.
Att få PM av ett barn som vill köpa någon av ens klockor för 500kr uppfattas nog av de flesta som lite irriterande. Några kanske tycker det är gulligt men @AdrianO borde ha vett att respektera att Compiss tycker det är knas.
Jag har inte skickat PM till någon?
Haha men dåså, my wrong! Tyckte det var riktigt knasigtMen lugn i stormen....det är en allmän köpesannons. Det får nog Compiss stå ut med att läsa
EDIT: Och sen när du skriver "barn" är inte likt så som du brukar formulera dig. Trist faktiskt.
Trodde inte de såldes nya faktiskt, blir att beställa en!Du glömde länken ---> http://www.uret.se/casio-casio-collection-resinplast-504x374-mm-p-17562.html
Ha en bra måndag dvs i morgon
//Simon
Att få PM av ett barn som vill köpa någon av ens klockor för 500kr uppfattas nog av de flesta som lite irriterande. Några kanske tycker det är gulligt men @AdrianO borde ha vett att respektera att Compiss tycker det är knas.
16 räknas man som barn i många sammanhang, men ok då, tonåringMen lugn i stormen....det är en allmän köpesannons. Det får nog Compiss stå ut med att läsa
EDIT: Och sen när du skriver "barn" är inte likt så som du brukar formulera dig. Trist faktiskt.
16 räknas man som barn i många sammanhang, men ok då, tonåring![]()