• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Känns som att @osverigeo aldrig kommer att svara här? Online idag..
osverigeo.jpg

tänkte det också... Inte seriöst i min värld... Det är väl just detta denna tråden syftar till, tillsammans med minst prisvärd-tråden, @osverigeo passar in där...

Är du seriös med ditt pris? Du ligger mycket högre än nypris.. Dessutom inte första gången man ser dina annonser ifrågasättas och dig undvika svar..

Du är så oseriös.
Det är väl samma gök som nasar de där gräsliga manschettknapparna? Luktar inte så mkt klockentusiast direkt...

För mig är det något oklart vad det egentligen är på bilderna då de är så dåliga. Är det en klocka? Får man skicka tillbaka den om det visar sig att det är något annat då det är svårt att avgöra av de suddiga bilderna? Hur är det helt enkelt med returen @eshmootie ?
https://klocksnack.se/threads/bravur-bw001-s.62103/
Vad är det för fel på bilderna?
Har inga problem med kvaliteten på dom.
Kolla imorn när du är nykter istället ;)

Vad är det för fel på bilderna?
Har inga problem med kvaliteten på dom.
Kolla imorn när du är nykter istället ;)
Ja plötsligt blev ju bilderna i fokus även på min mobil. Får ta ett varv runt kvarteret... undrar dock fortfarande över ruturen men det har tydligen säljaren nu lagt till.

Hej
Det stämmer har höjt bytesvärdet med 2 tkr - jag har även tagit bort försäljningspriset. Jag ser ingen regel som säger att ett höjt bytesvärde måste framgå av den uppdaterade annonsen?
//Johan
Har läst reglerna igen och du har rätt. Dock tycker jag att det vore snyggt att ange om man höjer priset. Men det en åsikt, inget annat.

Ni var inte ensamma om att reagera på 16613:an, "nyservad" är väl också om inte felaktigt så i alla fall generöst tolkat när det är ett år sedan

Har gått samtliga till mötes och korrigerat annonsen.
Jag såg dock inget fel personligen eller enligt KS-riktlinjer, men gillar inte att bli påhoppad där min annons kallas för "skämt" etc.
Som IR chef kan jag dock säga att ni (@ Asplund mfl) som petimeter-kommenterar kommer ligga in-scope för detaljgranskning av alla era egna annonser framöver, "what goes around comes around".

Ok, det är helt upp till var och en hur man tolkar saker och ting.

"Nästan fullset" för mig är ett fullset där något saknas, inte klocka+bok och tag. Boxen i all ära men eftersom den inte är rätt för modellen tillför den inget i min värld.

Ok, det är helt upp till var och en hur man tolkar saker och ting.

"Nästan fullset" för mig är ett fullset där något saknas, inte klocka+bok och tag. Boxen i all ära men eftersom den inte är rätt för modellen tillför den inget i min värld.
tack för input, detta är en mer saklig ton jag välkomnar. Det var dock även en manual etc med. Men viste inte att boxen inte var rätt. Kommer justera annons även för det. Tack för du uppmärksammande.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp