• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har nu följt reglerna i ett tag efter de många missförstånden ang prisändringar osv. Men jag visste inte att man inte fick posta en helt ny annons även om man bumpat 3 ggr samma dag. Alltså skulle jag väntat en dag för att posta en ny annons? Lite märkligt men om det är så, så får jag väl ta det.
Man får bumpa 1st annons 1 gång per dag.
I all välmening, läs reglerna för annonsering. Det tar inte så lång stund

7) Det är tillåtet att posta tre (3) nya annonser per dygn eller att en gång per dygn bumpa tre av dina befintliga annonser.

Det är ganska enkelt att förstå ändå :p

Jag har nu följt reglerna i ett tag efter de många missförstånden ang prisändringar osv. Men jag visste inte att man inte fick posta en helt ny annons även om man bumpat 3 ggr samma dag. Alltså skulle jag väntat en dag för att posta en ny annons? Lite märkligt men om det är så, så får jag väl ta det.
Det är väl bara att läsa regelverket innan man ånjuter detta med att annonsera gratis?
Har du ens läst reglerna?
Jag kan tycka att det är väl det absolut minsta man kan göra om man vill annonsera.

Senast ändrad:

?

Screenshot_20171017-194217.png

Har f.ö klickat i Sverige som land.

Edit: Nvm, ser "shipping not calculated" nu. Så har ingen aning.
Edit 2: Jag får ivarjefall köpa den med gratis frakt till Malta. Inte för att det är relevant egentligen, men nu när det är aktuellt :D

?

Screenshot_20171017-194217.png

Har f.ö klickat i Sverige som land.

Edit: Nvm, ser "shipping not calculated" nu. Så har ingen aning.
Edit 2: Jag får ivarjefall köpa den med gratis frakt till Malta. Inte för att det är relevant egentligen, men nu när det är aktuellt :D
Jag fick i alla fall betala frakt, totalt 3500, när jag köpte av dem! ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp