Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker det blir tydligare.@stelah
Returpolicy: F2F nej, annars ifall den inte beskrivits rätt, dvs repor, hack, dings osv som inte angetts i annonsen.
Detta är bättre?
Inom EU?Du är bra snabb på fingrarna idag. Jag skickade precis på din begäran ett PM på en c24 annons PAM505 för 46k i mycket gott skick.
Det är som sagt inte något illa ment, frågeställningen, och därav anledningen till att jag postade i denna tråd, var om folk värdesatte svensk AD så högt..
Ska ändra det till alla mina annonser.Jag tycker det blir tydligare.
Om klockan finns i Ryssland är det ju inte en relevant annons att hänvisa till @PeltzerNej Ryssland
hehe nej, visste inte att ett sådant fannsÄr du och @Alf Watch Company samma person?![]()
Exakt, blir ju 46' plus moms = 57,5'. Ergo inte billigare.Om klockan finns i Ryssland är det ju inte en relevant annons att hänvisa till @Peltzer
Jag antyder inte att Alf har satt ett för högt pris. Jag var endast nyfiken på att höra från andra om svensk AD var en value-add, då med hänvisning till de flertalet annonser inom EU som ligger på c24. Vi pratar om ett gäng tusenlappar i diff och därav frågan.Om klockan finns i Ryssland är det ju inte en relevant annons att hänvisa till @Peltzer
Peltzer antyder ju att Alf har satt ett för högt pris på klockan genom att fråga om folk värdesätter svensk AD så högt. Om vi dels tittar på vad klockan ligger för inom EU samt vad den gått för på forumet tidigare så är ju Alfs pris högst rimligt. Blir konstigt och oseriöst att på helt felaktiga grunder påstå för hög prissättning och dra in någon enskild annons från Ryssland.
Det slutsatsen var ju ganska lång bort från vad som diskuterades.Ska annonsören ändra pris för att det finns en annons på en klocka i Ryssland som är billigare?![]()
Sen gammalt att enda relevanta benchmark är en liten handlare i västra sibirien.Har aldrig förstått det där med att folk förväntar sig bästa pris world wide.
Men fan vad fräsh den varhttps://klocksnack.se/threads/seiko-sarb033-mot-hamilton.81899/
@GossipGirl
Pris/bytesvärde och returpolicy saknas.
Den klockan är grym. Därför vill jag att annonsen uppdateras med vad som saknasMen fan vad fräsh den var
Nej dom brukar gå för runt 2800-3500 beroende på skick och ålder.
https://klocksnack.se/threads/seiko-sarb033-mot-hamilton.81899/
@GossipGirl
Pris/bytesvärde och returpolicy saknas.
Pinga om du ändrar till Säljes
Om du är generellt intresserad av fenoment vad svensk ad gör på prisbilden så föreslår jag att du söker på forumet alternativt startar en tråd om detta. Blir olyckligt att hänvisa till en enskild annons/klocka. Det som gör det hela ännu märkligare är att just denna klocka är högst rimligt prissatt. Jag tycker att ditt inlägg är konstigt och när du i tråden lyfter ryska annonser på 46k så tycker jag att det blir oseriöst.Jag antyder inte att Alf har satt ett för högt pris. Jag var endast nyfiken på att höra från andra om svensk AD var en value-add, då med hänvisning till de flertalet annonser inom EU som ligger på c24. Vi pratar om ett gäng tusenlappar i diff och därav frågan.
Vid tillfället hade jag inte ens sökt på vad klockan gått för tidigare på KS.
I PM:et tog jag upp som ett exempel att samma ref ligger "upp till 10k billigare". Här kommer ryska annonsören in i bilden. Frezer, Manufaktura och Lombard Perspectiva är några av de erkända dealers från Ryssland där möjlighet med shipping via Lettland är fullt möjligt, och därför är inte momspåslag relevant.
Nu tog jag ju detta i PM med honom, och har inte slängt ut "någon enskild annons från Ryssland" i tråden, så jag vet inte riktigt hur du kan få det till att bli varken konstigt eller oseriöst från mitt håll.
Har aldrig förstått det där med att folk förväntar sig bästa pris world wide.
Jag är ok med prutning, try me =)det är ju ett entusiast forum så ingen får tjäna pengar men man får inte pruta heller så lägsta pris utan prut och helst billigare än hos ivan the watchdealer in the ukraine![]()
Är du på riktigt? Jag har ju inte i tråden lyft en enskild rysk annons, jag har tagit det via PM med @Alf .Om du är generellt intresserad av fenoment vad svensk ad gör på prisbilden så föreslår jag att du söker på forumet alternativt startar en tråd om detta. Blir olyckligt att hänvisa till en enskild annons/klocka. Det som gör det hela ännu märkligare är att just denna klocka är högst rimligt prissatt. Jag tycker att ditt inlägg är konstigt och när du i tråden lyfter ryska annonser på 46k så tycker jag att det blir oseriöst.
Nej det gör du inte, ska sluta bumpa så det blir ordning i klassen, sorryInbillar jag med eller hamnar din klocka högst upp på listan typ hela tiden @Apollo1884 ?
Ingen fara, det blev lite väl tydligt bara.Nej det gör du inte, ska sluta bumpa så det blir ordning i klassen, sorry![]()