Jodisalt
Silver
Han skriver ju att jag är idiot för att jag bumpar min annons 1g om dagen..
Du behöver inte göra samma sak tillbaka? Lite förskolefasoner här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han skriver ju att jag är idiot för att jag bumpar min annons 1g om dagen..
Din avslutade annons kanske vi ska tillägga.Han skriver ju att jag är idiot för att jag bumpar min annons 1g om dagen..
Ta det via pm om du vill lätta på trycket. Så slipper du återigen sabba denna trådVill skriva mkt om dig men går tyvärr inte..men gå och byt binda och ha en bra dag...
Konstigt att ingen varit missnöjd och dessutom tycker jag är trevlig dom som jag gjort affärer med...@compiss du som började gnälla som vanligt (Fast jag ej gjort nåt fel). Sedan börjar du gnälla ännu mer..Det visar vem han är, det är bra att det kommer ut
Dra sj..Ae dra bara nu
ALLTID samma personer också..
Statens järnvägar? De är inte här ens, tror jag..Dra sj..
Ja, det är märkligt hur ofta just du är inblandad i de här små kontroverserna![]()
Vill också använda den ibland, men många diskussioner här blir ju helt obegripliga. Har en shitlist i stället.Fan va skönt det är med ignorefunktionen
Jag bryr mig inte om vad ni gör..
Vill skriva mkt om dig men går tyvärr inte..men gå och byt binda och ha en bra dag...
"...byt binda." Är du 13år? Du framstår som en idiot.Konstigt att ingen varit missnöjd och dessutom tycker jag är trevlig dom som jag gjort affärer med...@compiss du som började gnälla som vanligt (Fast jag ej gjort nåt fel). Sedan börjar du gnälla ännu mer..
Ahh när det okonkreta saker. Jag gör mitt, säljer, köper klockor. Bumbar 1 gr om dagen (enligt regler). Låt mig bara vara ifred och göra min grej. Påminn mig när jag absolut bryter emot reglerna istället..Gör du ju
Skambudar? Du har ju ingen aning om vad du snackar om.."...byt binda." Är du 13år? Du framstår som en idiot.
Du skambudar även och du är dryg när du gör det.
Försök bete dig bättre.
Jag ifrågasatta varför du bumpar annonser rätt meningslöst. Och om det måste ske? Jo jag vet att du FÅR göra det. Det är DIN rätt att bumpa tre om dagen. Fundera på hur K&S skulle funka om ALLA gjorde det. Det är fler än du som gör det, absolut. Men tycker verkligen du att K&S blir bättre av det, som helhet? Om du bortser från jaget och ser till alla som nyttjar avdelningen? Ibland kan det vara bättre att inskränka sin RÄTT att bumpa till fördel de övriga...man behöver inte alltid tänka: jag skall, min rätt osv.......du tror inte upplevelsen skulle bli bättre om inte alla (nu är det inte alla men tänk om alla gjorde så) bumpar sin "onödiga" annonser?Konstigt att ingen varit missnöjd och dessutom tycker jag är trevlig dom som jag gjort affärer med...@compiss du som började gnälla som vanligt (Fast jag ej gjort nåt fel). Sedan börjar du gnälla ännu mer..
Du framstår som fejk, eländig och lögnare. Jag har ju dina PM i min inkorg!Skambudar? Du har ju ingen aning om vad du snackar om..
Vill också använda den ibland, men många diskussioner här blir ju helt obegripliga. Har en shitlist i stället.
KS-hyllan Billy? Eller, såklart, KS-hyllan Matts!När det dyker upp en obegriplig diskussion så vet jag att jag sparat mig själv en massa skitsnack. Har också sållat bort en massa månglare på köp o sälj. Man kan säga att jag sakta men säkert bygger min egen hylla där KS-andan fortfarande lever kvar![]()
Folk kan ju läsa min referenser. Och var VÄLDIGT FÖRSIKTIG med vad du skriver..ett tips bara. (Blink)..
Han skrev vad du framstår som, och då ska du börja hota?!Ok sure ska inte bumpa avslutade annonser mer. Eftersom folk är så känsliga....men det som @onetrackpiraten skrev. Allt lögn blev nästan personligt..
OjFolk kan ju läsa min referenser. Och var VÄLDIGT FÖRSIKTIG med vad du skriver..ett tips bara. (Blink)..
Jasså, förtäkt hot? Moget.Folk kan ju läsa min referenser. Och var VÄLDIGT FÖRSIKTIG med vad du skriver..ett tips bara. (Blink)..