• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja, det är märkligt hur ofta just du är inblandad i de här små kontroverserna ;)
shitstorm-incoming_o_1877913.jpg

Vill bara klara göra det här. Fått pm ang annonser efter avslut. DÄRFÖR jag bumpar dom för att visa att dom är sålda. 2. Jag håller mig fort till 1 bump om dagen. 3 VARFÖR bryr ni er? Jag bryr mig inte om vad ni gör..

Vill skriva mkt om dig men går tyvärr inte..men gå och byt binda och ha en bra dag...
Konstigt att ingen varit missnöjd och dessutom tycker jag är trevlig dom som jag gjort affärer med...@compiss du som började gnälla som vanligt (Fast jag ej gjort nåt fel). Sedan börjar du gnälla ännu mer..
"...byt binda." Är du 13år? Du framstår som en idiot.
Du skambudar även och du är dryg när du gör det.
Försök bete dig bättre.

Konstigt att ingen varit missnöjd och dessutom tycker jag är trevlig dom som jag gjort affärer med...@compiss du som började gnälla som vanligt (Fast jag ej gjort nåt fel). Sedan börjar du gnälla ännu mer..
Jag ifrågasatta varför du bumpar annonser rätt meningslöst. Och om det måste ske? Jo jag vet att du FÅR göra det. Det är DIN rätt att bumpa tre om dagen. Fundera på hur K&S skulle funka om ALLA gjorde det. Det är fler än du som gör det, absolut. Men tycker verkligen du att K&S blir bättre av det, som helhet? Om du bortser från jaget och ser till alla som nyttjar avdelningen? Ibland kan det vara bättre att inskränka sin RÄTT att bumpa till fördel de övriga...man behöver inte alltid tänka: jag skall, min rätt osv.......du tror inte upplevelsen skulle bli bättre om inte alla (nu är det inte alla men tänk om alla gjorde så) bumpar sin "onödiga" annonser?

Vill också använda den ibland, men många diskussioner här blir ju helt obegripliga. Har en shitlist i stället.

När det dyker upp en obegriplig diskussion så vet jag att jag sparat mig själv en massa skitsnack. Har också sållat bort en massa månglare på köp o sälj. Man kan säga att jag sakta men säkert bygger min egen hylla där KS-andan fortfarande lever kvar:)

När det dyker upp en obegriplig diskussion så vet jag att jag sparat mig själv en massa skitsnack. Har också sållat bort en massa månglare på köp o sälj. Man kan säga att jag sakta men säkert bygger min egen hylla där KS-andan fortfarande lever kvar:)
KS-hyllan Billy? Eller, såklart, KS-hyllan Matts!
Skönt för mig att du ser vad jag skriver... ;)

Ok sure ska inte bumpa avslutade annonser mer. Eftersom folk är så känsliga....men det som @onetrackpiraten skrev. Allt lögn blev nästan personligt..

@Vincentb Satte du inte annonsen som avslutad i typ lördags? Att fortfarande bumpa en såld annons varje dag då är irriterande för de som försöker sälja saker då deras annonser hamnar längre bak. Vet att de är fler som bumbar en annons som är markerad såld, dock bara 1 gång.
Du som bumpar fler gånger gör att de sticker i ögonen just för att andras annonser hamnar längre bak. Sen att du bemöter kritiken med skitattityd som vanligt är ju en annan sak.
Hoppas du förstår vad jag menar

Hotar ingen. Men att sitta och ljuga sådär rakt upp i ansiktet är inte ok. Tål kritik , absolut men nån gräns får det vara..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp