Härligt @AlfNo hard feelings.
För några veckor sen beskyllde du mig för att vara bumppolis. Nu har du med bravur tagit över stafettpinnen och jagar nitiskt, även de som normalt sköter sig perfekt @JakubL men råkar göra ett misstag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt @AlfNo hard feelings.
Härligt @Alf
För några veckor sen beskyllde du mig för att vara bumppolis. Nu har du med bravur tagit över stafettpinnen och jagar nitiskt, även de som normalt sköter sig perfekt @JakubL men råkar göra ett misstagBra jobbat men fokusera gärna på de som inte bryr sig om att läsa eller skiter i reglerna istället. Det om något bidrar till att hålla kvalite på forumet
![]()
Nej inte på ignore, där finns ingen. Däremot på min svarta lista, de som jag aldrig kommer att göra affär med. Fast fortsätter du att sköta dig (tecken finnsTrodde jag var på din ignore lista. Jag råkade bumpa nån gång (1-2 gånger) och det blev ramaskri. Killen här bumpar flera dagar i veckan 6st per dag och ingen ser?
Det är för att alla har JakubL på sin ignore lista redan. Är ju Europas dyraste säljare typ. I god SamiA klass...Trodde jag var på din ignore lista. Jag råkade bumpa nån gång (1-2 gånger) och det blev ramaskri. Killen här bumpar flera dagar i veckan 6st per dag och ingen ser? Sedan bryr jag mig inte om han bumpar 3 gånger per dag el 6.. inte mitt problem, kanske admins jobb.
Jag ber seriöst om ursäkt ifall jag varit spydig eller elak mot dig.Nej inte på ignore, där finns ingen. Däremot på min svarta lista, de som jag aldrig kommer att göra affär med. Fast fortsätter du att sköta dig (tecken finns) så tar jag kanske bort dig
![]()
116600:an såldes för 90,5k i dag, f ö. Nöjd köpare, nöjd säljare.80k så är den nog såld![]()
Vilket jäkla massmeddelande det var. Är exakt noll sugen på att handla där nu.Fick meddelande från http://www.eriksonurhandel.se/ att de har lagerrensning. Brukar det vara något att ha?
Enig. Gillar instinktivt inte massutskick (om det är inte något intressant, vilket det är en ratio 1000:1 på).Vilket jäkla massmeddelande det var. Är exakt noll sugen på att handla där nu.
Kändes lite desperat faktiskt.Vilket jäkla massmeddelande det var. Är exakt noll sugen på att handla där nu.
Ping @ERIKSON URHANDEL
Förstår inte problemet? Om en forumsponsor vill att så många medlemmar som möjligt ska kunna ta del av erbjudandet så är väl pm en bra lösning?Är det verkligen ok att köra marknadsföring på det sättet, @Denke @daviden @Ministern ? Om det blir mer av den varan kommer det att urvattna forumet.
+1Förstår inte problemet? Om en forumsponsor vill att så många medlemmar som möjligt ska kunna ta del av erbjudandet så är väl pm en bra lösning?
Är det verkligen ok att köra marknadsföring på det sättet, @Denke @daviden @Ministern ? Om det blir mer av den varan kommer det att urvattna forumet.
Du kan ju alltid slå en pling ifall det är något särskilt du är intresserad av och se om de har den inne.Så med andra ord går det inte att få reda på vad de har i lager?
Sluta slänga dig med uttryck du inte förstår vad de innebär. Kränkt? Pfft.Stoppa pressarna! Någon blev kränkt av att få ett fint erbjudande i sin inkorg! Hämta högafflarna! Men ärligt talat, nån måtta får det väl ändå vara. Klart sponsorerna ska kunna annonsera sina erbjudanden till forumets medlemmar.
Jag förstår skillnaden mellan "de" och "det" iaf. Alltid någotSluta slänga dig med uttryck du inte förstår vad de innebär. Kränkt? Pfft.