• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vore intressant att se statistiken över hur många som har skrivit ett enda fjuttiga inlägg (eller mer så klart) låt oss säga den senaste månaden. Är vi 17000 medlemmar (har för mig att jag läste det nyligen), jag gissar att mindre ön 500:- är aktiva.
Sen borde man kanske också ta bort konton som inte används, har man inte bidragit på 6-12 mån är man troligen inte intresserad av att vara medlem, kanske bara för K&S skull. Man kan ändå läsa inlägg som gäst
Meningen är väl att ha ett aktivt forum, inte ha en massa döda konton

Hej
Det finns Forumstatistik på startsidan under Nya inlägg :) (till en lite del)
Jag tror inte dom som driver denna sida vill rensa bort medlemar (då detta kan vara negativt i marknadsföring)

//Simon

@gabban du bör nog upplysa eventuella intressenter om att det inte är en orginalbox till din seiko padi.
IMG_3324.PNG

Nu har jag gått förbi tre stycken seiko återförsäljare här i USA och de säljer också klockor enbart med dessa boxar. Frågade hos ena butiken och svaret jag fick är att de levereras i dessa boxar till USA-marknaden.

Nu har jag gått förbi tre stycken seiko återförsäljare här i USA och de säljer också klockor enbart med dessa boxar. Frågade hos ena butiken och svaret jag fick är att de levereras i dessa boxar till USA-marknaden.
Vilket är fel för de levereras inte i boxar, boxarna kommer separat.

Fast att jämföra med en tvåtons klocka är lite missvisande

Jämför med en bra 1601 eller 1603 wideboy så är du på ca 25-27k

Finns box och cert är du över 30k

• Like
Reactions: Zed
@TCB
Sluta bumpa din annons flera gånger om dagen!
Läs reglerna och håll dig till dem, eller lägg inte ut annonser här!

(Den lite hårda tonen beror på att jag gav dig en heads-up igår när du bumpade och skrev att en bump per dygn gäller. Du vet alltså var som gäller men väljer att bortse ifrån det? Anser du att din annons bör få med än 15 min of fame???)

@Compiss Tack för info under gårdagen. Ska givetvis håller jag mig till regelverket. Klok regel i övrigt.
Har inte bumpat den idag, därför gjorde jag det nu.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp