Som sagt...om alla medlemmar som ondgör sig över de som försöker hjälpa till att hålla ordning helt enkelt avstod från det skulle forumet bli bättre och vänligare.
Jag börjar på allvar tröttna på admins frånvaro i de här diskussionerna. Visst, tråden om mest prisvärda låstes, men är det verkligen meningen? Istället för att styra upp så gör man det enkelt för sig och låser trådar som åtminstone ursprungligen hade ett gott syfte.
Varför är det så gott som alltid samma personer som tillåts ha en dålig attityd på andra medlemmars bekostnad?
Varför ska de medlemmar som efter bästa förmåga försöker hjälpa till enligt den musikalitet och kamratuppfostran som hänvisats till flertalet gånger behöva stå ut med att bli förminskade och hånade av andra medlemmar?
Jag tror knappast att dessa individer skulle fortsätta med sitt beteende om det kom en tillsägelse uppifrån, så jag förstår verkligen inte varför det får fortgå. Det kan inte ha undgått någon av stämningen har försämrats och de räckte uppenbarligen inte med
@Affe 's trådstart förra året att vi ska vara snällare mot varandra.
Det kommer inte hända ett dyft med attityden innan ägarna går in och pekar med hela handen, att tro annat är naivt och om man som jag gör bryr mig om forumet är det frustrerande att se utvecklingen med ett alltmer Flashback-liknande sätt att tilltala varandra.
Jag tror fortfarande att det med små medel kan bli mycket bättre, men det gäller att problemen inte negligeras.
@daviden @Denke @Ministern