• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-116234.86096/

@Götlaborg , trist och faktiskt lite arrogant inställning i annonsen, kan i alla fall uppfattas så.,
Hur lång tid tar det att besvara meddelanden?
Får mig att hoppa över din klocka trots att jag faktiskt är ute efter något halvdressigt..
Jag tycker vi utvecklar forumet åt fel håll med den typen av annonser.. det är en vanlig Dj du säljer, inte Mona Lisa..
Antingen säljer man och tar jobbet som följer med detta eller så låter man bli...

https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-116234.86096/

@Götlaborg , trist och faktiskt lite arrogant inställning i annonsen, kan i alla fall uppfattas så.,
Hur lång tid tar det att besvara meddelanden?
Får mig att hoppa över din klocka trots att jag faktiskt är ute efter något halvdressigt..
Jag tycker vi utvecklar forumet åt fel håll med den typen av annonser.. det är en vanlig Dj du säljer, inte Mona Lisa..
Antingen säljer man och tar jobbet som följer med detta eller så låter man bli...
Säljaren väljer ju själv vem han eller hon vill sälja till eller?

Åh, vad det hade varit trevligt med en funktion som sorterar bort alla nollpostare som skickar meddelanden (på köpannonser) med texten: "Jag är mycket intresserad" men som man sedan aldrig mer ser röken av...

(Givetvis förstår jag att det inte är görbart men jag behövde få ur mig det.)

Man väljer ju vem man vill svara, den man svarar är man beredd att göra eventuell affär med. Bättre att skriva ut att man väljer vilka man svarar än att bara ignorera.
Ja eller så bemöter man folk så som man själv vill bli bemött, får man en fråga så svarar man om än kortfattat.
På sikt tror jag klimatet blir lidande på forumet med sådana reservationer som vi pratar om.
Bättre att visa god inställning och bemöda sig att besvara en handfull tokstollar..
Over n out

Man väljer ju vem man vill svara, den man svarar är man beredd att göra eventuell affär med. Bättre att skriva ut att man väljer vilka man svarar än att bara ignorera.
Om någon skickar ett pm till dig på din annons hör det fan till vanligt hyfs att besvara det. Om du inte vill sälja till den TS är en annan sak, men skriv det tillbaka då.

Ja eller så bemöter man folk så som man själv vill bli bemött, får man en fråga så svarar man om än kortfattat.
På sikt tror jag klimatet blir lidande på forumet med sådana reservationer som vi pratar om.
Bättre att visa god inställning och bemöda sig att besvara en handfull tokstollar..
Over n out
Bemöt folk som du själv vill vli bemött! och håll alltid god ton! :)

Vilka skojare som finns här nu för tiden, 20 snabba inlägg och de tror att de kan lura oss med fake ärvda klockor.
Tror inte att någon köper den för 8,5 heller, någon försöker rädda ansiktet med ytterligare en lögn.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp