• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Gott, tvivlar dock på att du hade den ute till försäljning för 100k. Om vi ska kunna använda köp & sälj för framtida prisreferenser är det väl bättre att du ändrar priset till det klockan verkligen låg ute till försäljning för.
Sluta lipa nu, det är nyårsafton! Den kommer komma ut till försäljning igen om ett tag.

Är man moderator eller forumkändis så får man bete sig hur som helst
Men snark för fan! Det är det enda exemplaret av denna modell som någonsin funnits på forumet, knappast så att ETT pris kan användas som vetenskapligt underlag. Förstår att detta grova regelbrott svider något fruktansvärt i alla ögon, speciellt eftersom det är från någon med den heliga moderatorbanderollen, världen går under!

Det är ju dessutom en extremt eftertraktad modell vilken många söker efter referenspriser på. Tycker nästan att jag borde bli bannad faktiskt, eller åtminstone bli avstäng från köp och sälj i ett halvår.

Senast ändrad:
Sluta lipa nu, det är nyårsafton! Den kommer komma ut till försäljning igen om ett tag.

Haha det ända jag gjort är att påtala att du inte följer reglerna i köp/sälj ;).. Inga sura miner från min sida! Du är ju själv svårartat åsiktsinkontinent men när det kommer till kritan följer du själv inte reglerna eller verkar bry dig om att dom finns.. Gott nytt år!

Yonsson vaknar.......
http%3A%2F%2Fmashable.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F06%2FTom-Hiddleston.gif

;-)

Jättebra, då kan du lika gärna få med det på bild :)
Alldeles för många som missbrukar ordet fullset när det inte är komplett, vilket nu inte gäller din annons.
Yes jag fixar det innan jag reser bort ett par veckor här så får spekulanter ta vidare frågor i PM. Blev lite ihopkastat nu med lite halvdassiga bilder m.m. tack för att du noterade att det missades . Trevlig kväll

@Ormet
"7) Det är tillåtet att posta tre (3) nya annonser per dygn eller att en gång per dygn bumpa tre av dina befintliga annonser."

Som jag tolkar det så är det tre nya per dag? Jag har lagt upp en ny idag, de tre andra lades upp i slutet av december om jag inte minns fel, dock är de bumpade idag. Bommade dock regeln med att bara tre fick bli bumpade idag, råkade bumpa fyra totalt :-/

@Jimbo
En bump för mycket där :)
Saxat från riktlinjerna:
7) Det är tillåtet att posta tre (3) nya annonser per dygn eller att en gång per dygn bumpa tre av dina befintliga annonser.

@Jimbo
En bump för mycket där :)
Saxat från riktlinjerna:
7) Det är tillåtet att posta tre (3) nya annonser per dygn eller att en gång per dygn bumpa tre av dina befintliga annonser.
Tack för korrektion. Sorry det hade jag helt missat då jag aldrig haft så många till försäljning förut. Jag ställer mig genast i hörnet med dumstruten påtagen och lovar bättring.:)

@CapTaiN-MiFFo
2) Säljannonser skall innehålla ett pris, auktionsförfaranden är ej tillåtna.
6) En säljesannons ska innehålla en returpolicy där det framgår hur du som säljare hanterar returer (ex: "inga returer" eller "full retur om objektet ej är som beskrivet" etc).
https://klocksnack.se/threads/oris-aquis-date-green-ceramic-nyskick.62495/

Lagt till returpolicy. Tack för påpekande. I övrigt är resterande redan avhandlat tidigare i tråden.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp