• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Lifestyle Köp & Sälj

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
@Johanssonen

Lugna dig lite nu med annonserna. Här är det inte lika petigt som ”riktiga” köp o sälj men om du läser första och andra klistrade inlägget så förstår du vad jag menar (riktlinjer). Ett annat tips är att titta på andra medlemmars annonser så ser du ganska snabbt att ingen lägger upp lika många annonser samma dag. Klumpa istället ihop grejerna i en annons så slipper du spamma tråden och på köpet får du lite gladare forumkompisar. win-win med andra ord
 

JLC

Panerai
2-Faktor
@Johanssonen

Lugna dig lite nu med annonserna. Här är det inte lika petigt som ”riktiga” köp o sälj men om du läser första och andra klistrade inlägget så förstår du vad jag menar (riktlinjer). Ett annat tips är att titta på andra medlemmars annonser så ser du ganska snabbt att ingen lägger upp lika många annonser samma dag. Klumpa istället ihop grejerna i en annons så slipper du spamma tråden och på köpet får du lite gladare forumkompisar. win-win med andra ord
Ja jävlar du, 8 annonser i rad samma dag är fan rekord! ;-)
 

Zingo

Rolex
Uberhippster med fotbolls outfit a la Özil.
240E5808-D2F1-460B-B298-097052F42289.jpeg
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Schyssta sneakers. Både vadderade upptill och små dobbar, perfekt för vintern :)
Speciellt snygga är dom inte heller, kanske på fotbollsplanen men inte till ett par jeans direkt

Letade precis efter denna tråden för att ställa samma fråga :D
Kollade lite snabbt på andra säljes-trådar och undrar väl kanske lite (nu är jag ingen expert på D&G) vart säljaren hittat denna?
https://klocksnack.se/threads/biker-läderjacka-från-dolce-gabbana-strl-l.84793/
Köper man en jacka för ~20-40k så kanske man minns nypris osv. Men vad vet jag, jag köper kläder på Kappahl, Cubus och liknande.. :eek:

@Johanssonen
 

cab

Audemars
2-Faktor
Köper man en jacka för ~20-40k så kanske man minns nypris osv. Men vad vet jag, jag köper kläder på Kappahl, Cubus och liknande.. :eek:

@Johanssonen
Ja det märks, för en DG jacka kostar knappast 20-40k :) Inte så konstigt tycker jag. Hur ofta kommer man ihåg nypriset på allt man köper?

I övrigt håller jag med,baka ihop de där prylar i EN tråd, det mesta är ju bara skräp som nog säljer bättre på FB.
 

JLC

Panerai
2-Faktor
En fidgetspinner för nästan 2 lax!?!? Är den gjord av guld eller?:confused: @JLC
https://klocksnack.se/threads/pepyakka-3-0-handspinner.75442/
Kolla gärna upp innan du kommenterar. Du hade bara kunnat googla.
https://fromrussiawithknives.com/category/pepyakka-spinner/

Du säljer själv yeezy belugas etc. hade du tyckt det varit trevligt om jag slängt ur mig nåt i stil med” 3 k för ett par gympadojjor, är de av guld eller? ” offentligt på forumet. tänk efter först!
 

Pojken från Götet

Rolex
2-Faktor
Kolla gärna upp innan du kommenterar. Du hade bara kunnat googla.
https://fromrussiawithknives.com/category/pepyakka-spinner/

Du säljer själv yeezy belugas etc. hade du tyckt det varit trevligt om jag slängt ur mig nåt i stil med” 3 k för ett par gympadojjor, är de av guld eller? ” offentligt på forumet. tänk efter först!
Inte meningen att du skulle ta illa upp. Den är säkert värd priset tyckte bara det va lite sjukt. Googlade men det jag fick fram var bara att den var limiterad och inte gjord av plast typ. Kan den göra något som vanliga spinners inte kan? :)
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor

M.L.

Vacheron
2-Faktor

Clark Kent

Patek
2-Faktor
@SvenD Såg att du dragit tillbaka din annons. Tråkigt att en gaphals fått dig att göra detta. Jag tycker att du ska lägga upp din annons igen, har svårt att se att den inte skulle platsa i denna avdelning.:)

Håller helt med. Nike-kängorn var riktigt sjyssta dessutom. Finns betydligt mer dodgy objekt att klanka ner på om man nu känner sig manad.
Så det är bara att lägga upp igen @SvenD :)
 

marw

Panerai
2-Faktor
Har aldrig påstått att Svens sko-loppis var/är västra exemplet på köp & sälj lifestyle. Tycker dock att lifestyle på KS ska hålla någon typ av nivå och i mina ögon var Svens sko-loppis en bra bit under. Lifstyle på KS är en avdelning för sådant som sätter extra färg på tillvaron vilket denna sko-loppis knappast gjorde, extra färg alltså. Härligt att du gillade Nike kängorna @Clark Kent i mina ögon satte de ingen extra färg på tillvaron men smaken är väl lite olika. Jag köper dig kängorna så kan du donera valfri summa till BCF. Passar storleken?
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Har aldrig påstått att Svens sko-loppis var/är västra exemplet på köp & sälj lifestyle. Tycker dock att lifestyle på KS ska hålla någon typ av nivå och i mina ögon var Svens sko-loppis en bra bit under. Lifstyle på KS är en avdelning för sådant som sätter extra färg på tillvaron vilket denna sko-loppis knappast gjorde, extra färg alltså. Härligt att du gillade Nike kängorna @Clark Kent i mina ögon satte de ingen extra färg på tillvaron men smaken är väl lite olika. Jag köper dig kängorna så kan du donera valfri summa till BCF. Passar storleken?
Nä, men vad härligt att du har bestämt en nivå. Kan inte du dela med dig av vad som är okej/inte okej så att vi andra inte riskerar att trampa i klaveret?:)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Har aldrig påstått att Svens sko-loppis var/är västra exemplet på köp & sälj lifestyle. Tycker dock att lifestyle på KS ska hålla någon typ av nivå och i mina ögon var Svens sko-loppis en bra bit under. Lifstyle på KS är en avdelning för sådant som sätter extra färg på tillvaron vilket denna sko-loppis knappast gjorde, extra färg alltså. Härligt att du gillade Nike kängorna @Clark Kent i mina ögon satte de ingen extra färg på tillvaron men smaken är väl lite olika. Jag köper dig kängorna så kan du donera valfri summa till BCF. Passar storleken?

Väldigt märkligt inlägg på så många nivåer.

Men då utgår jag från att du har tagit på dig att från och med nu att tagga alla medlemmar som lägger upp annonser du inte anser sätter färg på tillvaron. Du kommer att ha mycket att göra ikväll, den saken är klar. Lite mer seriöst så ser jag hellre hela Nike-kängor till salu än trasiga mobiler och nedgångna Loakes.

Förresten är det ett par klockor som jag gillar på vanliga köp&sälj men som jag likt kängorna inte har haft för avsikt att köpa....men om du nu erbjuder dig samma upplägg där kan jag tänka mig att göra ett undantag eller två :)
 
Topp