Ej relevant i denna tråd.Jo men, det var så det började...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ej relevant i denna tråd.Jo men, det var så det började...
Såg först nu att vi är i lifestyle tråden. Opps.Ej relevant i denna tråd.
Sjukt ändå. Alltid trott att Batman burit BLNR..
@Igge
Det där bandet är inte oanvänt, det syns bla på baksidan av bandet att du torrsimmat med det då hålen bär spår av användning.
Ingen biggie men det ger dåliga vibbar när man inte skriver som det är.
Bättre formulering är ” endast provat ett par gånger, mer eller mindre i nyskick”
https://klocksnack.se/threads/sinn-brunt-läderarmband.111610/
Här vore det väl lämpligt med en länk till var den säljs för 1500kr. Det är den som påstår och tar upp det som ska visa korten enligt mig.LV Harrods, London. 220-nånting i pund och minns inte vad pund stod i vid tillfället
Här vore det väl lämpligt med en länk till var den säljs för 1500kr. Det är den som påstår och tar upp det som ska visa korten enligt mig.
Hur får du upp priser? Finns inga när jag följer länken du skickade. Dessutom går den till ”womens”
Bra nivå!Alla LV produkter är väl för kvinnor?
Hur får du upp priser? Finns inga när jag följer länken du skickade. Dessutom går den till ”womens”
Det var nog snarar ditt förtroende till mig som krisade, inte tvärtom. Men nu har du upplyst det kan vi ägnas oss nåt mer produktivt än detta? Skulle du vara tillaga om jag tog bort annonsen? Om inte, återkoppla vad som får dig att sova bättre...Eller ska jag ringa kundtjänst och spela in samtalet för att du ska tro på mig?
Jag upplyste en gång och det var du som ifrågasatte? Jag gjorde inte detta för att klanka ned på dig? Och jag hoppas inte att du tagit illa upp. Har jag ifrågasatt/ sagt att du inte betalat nästan 3k för korthållaren? Jag tog upp det eftersom jag kände att det vore bra att upplysa köparen om att den går att köpa ny hos LV för 1500kr. Var inte så lättkränkt och låt annonsen ligga kvar och om någon är intresserad/villig att spara en slant på att köpa din så är det bra för bägge parter och även miljönDet var nog snarar ditt förtroende till mig som krisade, inte tvärtom. Men nu har du upplyst det kan vi ägnas oss nåt mer produktivt än detta? Skulle du vara tillaga om jag tog bort annonsen? Om inte, återkoppla vad som får dig att sova bättre...
Orkar inte ens adressera kommentaren. Nivån här...Var inte så lättkränkt
Nivån här...