Veratio
Basic
Jag använder alltid denna sorteringsfunktionför att slippa alla bumpar.
Utmärkt! Fixat. Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag använder alltid denna sorteringsfunktionför att slippa alla bumpar.
Skalet ser onekligen ut att tillhöra de vanliga och inte plus. Men de är väldigt snarlika i utseende också. Så kan ha fel. Du kanske tänker på pro? Som har ett helt annat utseende.Ni som kan era hörlurar; detta är väl inte plus-varianten, utan den äldre modellen av Galaxy Buds?
Avslutad - Samsung Galaxy Buds Plus
Säljer ett par sparsamt använda Galaxy Buds Plus. Använda ett par veckor endast och sedan förpassade till en byrålåda då jag fick nya lurar. Sitter medium-gummipluppar på men jag hittar inte tillbehören, därav priset. Enkel brevfrakt ingår.klocksnack.se
Hade hoppats slippa den här men går bara inte? Tredje gången jag ser den på översikten sedan ignore...
Ja, tänkte att laddcaset ser ut att vara till vanliga varianten och inte Plus. Vanliga varianten såldes ny för 500kr i våras, så är det inte Plus-varianten så känns priset helt plötsligt inte så bra längre...Skalet ser onekligen ut att tillhöra de vanliga och inte plus. Men de är väldigt snarlika i utseende också. Så kan ha fel. Du kanske tänker på pro? Som har ett helt annat utseende.
Ja jäklar, så det på din länk nu. Halva priset. Då är det nog ingen ide att sälja den längre. 375 kr ny ger 240 kr i försäljningsvärde för mig. Då får den nog stanna hemma. Tack för länken.
Haha yes, men ville inte säga något. Har sålt några tavlor tidigare men inte på KS och ville inte utnämna mig själv. Men konst är ju som klockor, antingen gillar man dem eller inte Hoppas du uppskattar motivet.@Rolexsearch kan du berätta något mer om konstnären? Är det kanske du själv som hållit i penseln när detta mästerverk skapades?
Säljes - Glömde att det var en annons per dag 🥶 Italienska festmåltiden med olja på duk
Säljer en fin tavla målad av A.Y. målad i olja på duk med motivet: Italienska festmåltiden i Toscana. Ser man ner till höger så ser man en liknelse av Karl Lagerfeld. Ingen aning om folk har intresse av konst här på KS men hoppas den kan förgylla någons hem 🤷♂️ 1000kr på Swish, träffas gärna...klocksnack.se
Absolut! Gillar att Lagerfeldt fick vara med på ett hörn. Det blev en bra påminnelse om att jag borde ta tag i att titta på Rodolphe Marconis Lagerfeldtdokumentär som stått i hyllan här en längre tid.Haha yes, men ville inte säga något. Har sålt några tavlor tidigare men inte på KS och ville inte utnämna mig själv. Men konst är ju som klockor, antingen gillar man dem eller inte Hoppas du uppskattar motivet.
Jag har inte bråttom.Denna Remington har nu legat uppe sedan Januari 2017, den har alltså legat 5 år på KS utan att säljas. Och den bumpas fortfarande...
@mae Har du fått några som helst bud på den?
Klocksnack är nog inte rätt ställe att sälja en revolver från 1800-talet på. Varför inte bara lägga den på Bukowskis/Kaplans/eBay/Tradera och kanske få den såld?
Du kanske inte får den såld för pengarna du efterfrågar, men du kanske får den såld i alla fall.
Och en sak till, har du inte ångrat tanken att sälja revolvern under dessa 5 år den legat ute så lär du inte ångra dig längre fram heller.
Säljes/Bytes - Remington Nytt pris 18000kr nyare pris 15000kr!
Kommer antagligen att ångra mig men just nu känns det rätt. Remington new model army från 1864 cal44. En gammal dam med skavanker, men det nog ok om man är 154 år. Kulor ca 80st cal 454 ,ca 0,5kg krut (pyrodex), hölster, krutflaska, tändhattar följer naturligtvis med. Intressanta byten, Rolex...klocksnack.se
Jag har inte bråttom.
och det stör inte mig att den legat där sen 2017.
Stör det dig?
Denna Remington har nu legat uppe sedan Januari 2017, den har alltså legat 5 år på KS utan att säljas. Och den bumpas fortfarande...
@mae Har du fått några som helst bud på den?
Klocksnack är nog inte rätt ställe att sälja en revolver från 1800-talet på. Varför inte bara lägga den på Bukowskis/Kaplans/eBay/Tradera och kanske få den såld?
Du kanske inte får den såld för pengarna du efterfrågar, men du kanske får den såld i alla fall.
Säljes/Bytes - Remington Nytt pris 18000kr nyare pris 15000kr!
Kommer antagligen att ångra mig men just nu känns det rätt. Remington new model army från 1864 cal44. En gammal dam med skavanker, men det nog ok om man är 154 år. Kulor ca 80st cal 454 ,ca 0,5kg krut (pyrodex), hölster, krutflaska, tändhattar följer naturligtvis med. Intressanta byten, Rolex...klocksnack.se
Haha, enda sättet att toppa det hade varit "returpolicy: duell".Rolig annons och det stör inte att den funnits med ett tag.
Tycker dock denna meningen är sjukt kul nu efter 4 år...
"Kommer antagligen att ångra mig men just nu känns det rätt."
Måste säga att "just nu" fick just nu en helt ny innebörd för mig
Hur länge kan "just nu" vara? I alla fall 4 år tydligen.
Jag har funderat på att köpa den, fortsätter den ligga kvar ett tag till kanske jag kommer till skottNej det stör absolut inte, men realistiskt så kommer den ju inte säljas här på forumet. Och det är väl troligen ditt mål, att sälja den? Bukowskis och Kaplans borde vara ett betydligt bättre ställe att sälja revolvern på.
Vänta inte förlänge bara, högt tryck efter den..Jag har funderat på att köpa den, fortsätter den ligga kvar ett tag till kanske jag kommer till skott
Det är ett laddat ämne så det kanske är en bra idé att ta fingret från avtryckaren tills dess att du bestämt dig så att det inte blir vilda västern.Jag har funderat på att köpa den, fortsätter den ligga kvar ett tag till kanske jag kommer till skott
Min prissättning är satt enligt hur kul jag haft med den, knepigt va? @PabloPicasso tycker också det är rätt kasst gjort så si kanske kan diskutera liteVad gör den här cykeln över 40% mer värd nu än i somras?Säljes/Bytes - El caféracer/ Elcykel 1000w
Hej! Måste tyvärr lägga ut min elcykel till salu Köpte denna sjukt fina elcykel i somras, det är en superroliga och välbyggda Mario elcykel. Cykeln är helt magisk att pendla med, åka för nöjes skull och allt där i mellan. Batteriet och motorn på denna cykel är bortom denna värd. Med det...klocksnack.se
Det räknas som en moped klass 2 eventuellt klass 1 beroende på hastighet. Så det är ingen ”cykel”Vad gör den här cykeln över 40% mer värd nu än i somras?Säljes/Bytes - El caféracer/ Elcykel 1000w
Hej! Måste tyvärr lägga ut min elcykel till salu Köpte denna sjukt fina elcykel i somras, det är en superroliga och välbyggda Mario elcykel. Cykeln är helt magisk att pendla med, åka för nöjes skull och allt där i mellan. Batteriet och motorn på denna cykel är bortom denna värd. Med det...klocksnack.se
Ja, känns otroligt knepigt faktisktMin prissättning är satt enligt hur kul jag haft med den, knepigt va? @PabloPicasso tycker också det är rätt kasst gjort så si kanske kan diskutera lite
Då ska den ju vägreggas. Har du inte behörighet för lätt motorcykel blir det ju olovlig körning. Batteriet som avgör, om den går att strypa eller inte är ganska oväsentligt om den inte besiktigas.Lätt motorcykel, den gör lätt 55km/h dock lätt strypa ner till laglig hastighet
Det räknas som en moped klass 2 eventuellt klass 1 beroende på hastighet. Så det är ingen ”cykel”
Så är fallet och självklart informeras köparen om detta samt får den strypt till laglig hastighet för cykel. Vilket görs i grundinställningarna som lösenord krävs för att kunna användaDå ska den ju vägreggas. Har du inte behörighet för lätt motorcykel blir det ju olovlig körning. Batteriet som avgör, om den går att strypa eller inte är ganska oväsentligt om den inte besiktigas.
Kan tycka att det bör framgå så ingen köper på sig något i tron om att det är lagligt.
Kommer aldrig vara en cykel juridiskt så länge som den är 1000wSå är fallet och självklart informeras köparen om detta samt får den strypt till laglig hastighet för cykel. Vilket görs i grundinställningarna som lösenord krävs för att kunna använda
Haha. Med tanke på hur kul jag haft med min 116610 ska jag lägga ut den för 200k.Min prissättning är satt enligt hur kul jag haft med den, knepigt va? @PabloPicasso tycker också det är rätt kasst gjort så si kanske kan diskutera lite
Det är korrekt,Kommer aldrig vara en cykel juridiskt så länge som den är 1000w
Sorry trodde man förstod att jag inte var seriös, jag tyckte jag gjorde ett fynd. Bara original cykeln kostar 1500-1700€ , sedan har tidigare ägare lagt ner pengar på att göra den väldigt fin enligt mig. Jag tänker att den är värd 13-15k, om inte behåller jag den tills nästa säsong.Haha. Med tanke på hur kul jag haft med min 116610 ska jag lägga ut den för 200k.
Trams!