Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Parfymen då?lifestyle köp och sälj av idag upplever jag på det stora hela är ungefär såhär:
Säljes; mina gamla koftor, lätt begnande skor eller förra säsongens vinterrock
Köpes; Senaste ipaden, senaste iphone eller ibland, senaste macbooken...
Parfymen då?
Samma här! Blir så trött på debatten om vad som "passar" på köp och sälj-sidan. Det är ett forum med medlemmar från alla håll och kanter, med olika intressen och bakgrund. Acceptera och gå vidare med ditt liv. Handlar det om att du vill vältra dig i lyx och flärd så finns det säkert något forum för endast det.Det finns dock en hel del guldkorn, skulle jag säga. Har köpt en hel del bra grejer på lifestyle k/s.
Nu är det skralt @SvävarenFan, varför har jag slängt alla tomma teburkar i återvinningen genom åren!?
Fan, varför har jag slängt alla tomma teburkar i återvinningen genom åren!?
Fan, varför har jag slängt alla tomma teburkar i återvinningen genom åren!?
Dags för en ihopsamling/lotteri för att köpa kameran så den försvinner till slut?
Glöm inte: "...till nästan samma pris som de kostar på rean."lifestyle köp och sälj av idag upplever jag på det stora hela är ungefär såhär:
Säljes; mina gamla koftor, lätt begnande skor eller förra säsongens vinterrock
Köpes; Senaste ipaden, senaste iphone eller ibland, senaste macbooken...
Då bumpas trådarna överst hela tiden. Det gick att kommentera säljestrådarna förut, det är borttaget av god anledning.Kanske borde medlemmar ges möjlighet att kommentera lifestyleannonser i respektive tråd? Torde väl ha en självsanerande effekt? #förslag
Agree. Det som hamnade där hanteras nog bättre inom slutenvårdenDå bumpas trådarna överst hela tiden. Det gick att kommentera säljestrådarna förut, det är borttaget av god anledning.
Vad har hänt Lifestyle köp&sälj?
Samma annonser bumpas dag ut och dag in. Kläder och MacBooks som är prissatta högre än nypris, en och annan mobiltelefon som även de ligger 10% över Blocketpriser och slutligen alla parfymer som fyller upp större delen av köp&sälj.
Om ni inte säljer på tredje bumpen så sänk priset!
Lifestyle och dess försäljningar är bra till 95-98%. Betydligt smidigare och trevligare att köpa och sälja här än Blocket. Helt enkelt för att genomsnittsmedlemmen är en vettigare människa än genomsnittsblocketköparen. Det finns ett par nasare men de är lätta att hitta och då sätter man dem på ignore och går vidare.
Om "styra upp" innebär gräddfil för betalade medlemmar så är man väldigt snett ute. Det är inte de få betalande medlemmarna som är viktigast för forumet utan bredden.
Att ingen betalar för sådant betyder ju att det inte är intressant helt enkelt.Ja, hemska tanke att fler skulle bidra till forumet och på så sätt kunna göra förbättringar/fler aktiviteter/tävlingar m.m.
Att ingen betalar för sådant betyder ju att det inte är intressant helt enkelt.
Trams, skriv i personens GG-tråd.Har nyligen köpt en produkt på lifestyle köp och sälj. När jag fick hem den märkte jag att den inte fungerade, eller stämde helt med de beskriva skicket. Annonsören hade inte angivit returpolicy. Var dum nog att anta att alla här var vettiga efter ett antal affärer, dessutom var de en mindre summa.
Säljaren påstår att han har testat varan innan och att den funkar och att han inte tänker ta tillbaka den. Jag erbjuder mig att betala halva fraktkostnaden när varan skickas tillbaka. Men han står fast vid sin sak, även efter att jag skickat video på att varan inte fungerar.
Någon som har tips på ifall de finns något man kan göra?
Ta lärdom av det inträffade, skriv om vad du upplever blivit fel i GG-tråd om sådan finnes, sätt säljaren på ignore och gå vidare.Har nyligen köpt en produkt på lifestyle köp och sälj. När jag fick hem den märkte jag att den inte fungerade, eller stämde helt med de beskriva skicket. Annonsören hade inte angivit returpolicy. Var dum nog att anta att alla här var vettiga efter ett antal affärer, dessutom var de en mindre summa.
Säljaren påstår att han har testat varan innan och att den funkar och att han inte tänker ta tillbaka den. Jag erbjuder mig att betala halva fraktkostnaden när varan skickas tillbaka. Men han står fast vid sin sak, även efter att jag skickat video på att varan inte fungerar.
Någon som har tips på ifall de finns något man kan göra?