• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Lifestyle Köp & Sälj

hedbrg

Panerai
Det är korrekt,

Sorry trodde man förstod att jag inte var seriös, jag tyckte jag gjorde ett fynd. Bara original cykeln kostar 1500-1700€ , sedan har tidigare ägare lagt ner pengar på att göra den väldigt fin enligt mig. Jag tänker att den är värd 13-15k, om inte behåller jag den tills nästa säsong.
Inget emot att du tycker att den är värd mer, men det hade känts mer klädsamt att försöka kränga det på annan plats än där du nyss köpte den då
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
@Simon.x

Det är så vansinnigt j-vla barnsligt att fortsätta bumpa upp den där stackars kameran i ren trots, handlar inte om något annat.

@hook @Leben

1. Börja ta betalt för Lifestyle-annonser

2. Om ni nu inte har tänkt att införa betalning, ta bort bumpfunktionen. Det finns ingen anledning i hela världen att kunna bumpa upp sina sunkiga sneakers, reakläder som man försöker sälja till samma pris ett halvår senare eller ovan nämnda kamera.

3. Ta bort Lifestyle-annonserna från rutan med ”Senaste inlägg” från förstasidan. Jag vill surfa klockor, och visst kan det vara kul med inspiration från oväntat håll. Men då är det Zodiac-tråden, Dagens Fix och Trix eller en recension om en Glycine Airman jag vill bli uppmärksammad på, inte en redan öppnad parfymflaska som någon försöker kränga vidare.

EDIT: Kommer bumpa det här inlägget varje gång kamerahelvetet blir bumpat 🌻
 
Senast ändrad:

Simon.x

Rolex
@Simon.x

Det är så vansinnigt j-vla barnsligt att fortsätta bumpa upp den där stackars kameran i ren trots, handlar inte om något annat.

@hook @Leben

1. Börja ta betalt för Lifestyle-annonser

2. Om ni nu inte har tänkt att införa betalning, ta bort bumpfunktionen. Det finns ingen anledning i hela världen att kunna bumpa upp sina sunkiga sneakers, reakläder som man försöker sälja till samma pris ett halvår senare eller ovan nämnda kamera.

3. Ta bort Lifestyle-annonserna från rutan med ”Senaste inlägg” från förstasidan. Jag vill surfa klockor, och visst kan det vara kul med inspiration från oväntat håll. Men då är det Zodiac-tråden, Dagens Fix och Trix eller en recension om en Glycine Airman jag vill bli uppmärksammad på, inte en redan öppnad parfymflaska som någon försöker kränga vidare.

EDIT: Kommer bumpa det här inlägget varje gång kamerahelvetet blir bumpat 🌻

Nej
Jag bumpar inte denna annons med trots. :)
Men om du upplever det på detta sättet så får det stå för dej. Senast jag tittade så lever vi i en demokrati där vi alla har rätt till egna åsikter.

Det du nämner i 1,2,3 kan du ju skapa en tråd till istället ''Förslag till forumet''.
Om du nu känner för att bumpa ditt inlägg i denna tråden, Då jag bumpar min annons, Detta är som ett barn som är i trots åldern, Men gör som du vill.

Det är mycket sällan jag ens skriver i denna tråden om jag ens har skrivet i denna någon gång ?
Nu är detta inlägg avslutat för min del i denna tråd.
Ha en bra dag,

//Simon
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Nej
Jag bumpar inte denna annons med trots. :)
Men om du upplever det på detta sättet så får det stå för dej. Senast jag tittade så lever vi i en demokrati där vi alla har rätt till egna åsikter.

Det du nämner i 1,2,3 kan du ju skapa en tråd till istället ''Förslag till forumet''.
Om du nu känner för att bumpa ditt inlägg i denna tråden, Då jag bumpar min annons, Detta är som ett barn som är i trots åldern, Men gör som du vill.

Det är mycket sällan jag ens skriver i denna tråden om jag ens har skrivet i denna någon gång ?
Nu är detta inlägg avslutat för min del i denna tråd.
Ha en bra dag,

//Simon

Nej, du bumpar naturligtvis för att du känner att du bara är en enda bump bort från en försäljning med tanke på att annonsen bara legat ute sedan...1:a februari 2019!!! 🙃

Och du kan vara lugn, jag ska inte bumpa mitt inlägg. Det var ett tomt sarkastiskt hot i hopp om att ledningen ska ta bort bumpfunktionen för Lifestyle 🌻💚
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Nej, du bumpar naturligtvis för att du känner att du bara är en enda bump bort från en försäljning med tanke på att annonsen bara legat ute sedan...1:a februari 2019!!! 🙃

Och du kan vara lugn, jag ska inte bumpa mitt inlägg. Det var ett tomt sarkastiskt hot i hopp om att ledningen ska ta bort bumpfunktionen för Lifestyle 🌻💚
Det är faktiskt en rätt trevlig kamera. Med en mindre diffus beskrivning av funktionen så tror jag inte att det skulle krävas mer än kanske ytterligare tre års dagligt bumpande innan marknaden kommit ikapp det begärda priset. :)
 

ScubaKing

Audemars
Det är faktiskt en rätt trevlig kamera. Med en mindre diffus beskrivning av funktionen så tror jag inte att det skulle krävas mer än kanske ytterligare tre års dagligt bumpande innan marknaden kommit ikapp det begärda priset. :)

Kommer aldrig säljas för i närheten av dem pengarna han begär. Något han borde hajat vid detta laget. Nu är det bara tröttsamt.
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Kommer aldrig säljas för i närheten av dem pengarna han begär. Något han borde hajat vid detta laget. Nu är det bara tröttsamt.
Håller med i viss mån. Tror du missförstod mig. Det är en trevlig modell och även om prisbilden verkar vara på väg att komma ikapp det begärda priset så är den alldeles för dyr idag. En bump i kvartalet tills dess kunde väl räcka om den nu måste säljas på KS av någon märklig anledning.
 

ToolDiver

KS Explorers Club
Absolut! Gillar att Lagerfeldt fick vara med på ett hörn. Det blev en bra påminnelse om att jag borde ta tag i att titta på Rodolphe Marconis Lagerfeldtdokumentär som stått i hyllan här en längre tid. :)
Vad tycker @Highvalley om senaste verket 😜
image.jpg
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Varför heter det egentligen ”ekorrhjulet”?
Hamsterhjulet känns ju mer relevant.
En mycket viktig reflektion helt klart. Jag vet inte men hamsterhjulet hade skapat större förståelse för liknelsen. När jag gjorde ett fördjupningsarbete om ekorrar i fjärde klass, för det var och är mitt absoluta favoritdjur, minns jag ingenting om att en ekorres liv skulle vara varken slentrianmässigt eller tråkigt. Ekorrar 🐿 tror jag trivs bra med livet. Möjligen att de tycker att deras kost är lite enahanda men det kompenserar de med glädjen i att kunna klättra och att de har den vackraste svansen i skogen.
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
En mycket viktig reflektion helt klart. Jag vet inte men hamsterhjulet hade skapat större förståelse för liknelsen. När jag gjorde ett fördjupningsarbete om ekorrar i fjärde klass, för det var och är mitt absoluta favoritdjur, minns jag ingenting om att en ekorres liv skulle vara varken slentrianmässigt eller tråkigt. Ekorrar 🐿 tror jag trivs bra med livet. Möjligen att de tycker att deras kost är lite enahanda men det kompenserar de med glädjen i att kunna klättra och att de har den vackraste svansen i skogen.
Ekorrar ger verkligen intryck av att ha roligt mest hela tiden.
Att Ekorre inte fått bli ett landskapsdjur är ju märkligt, Blekinge hade väl rimligtvis kunnat välja ekorre istf ekoxe?
 
Topp