Chad
Silver
Det är nog bara du som är lite nojjig @eccj Det är ju damur och jag har prissatt dessa med tanke på att det inte verkar finnas en vidare stor marknad för damur. Det var menat att de skulle bli presenter till min mamma och min moster men de ville inte ha så dyra klockor (köpte två sketna guldpläterade Michael Kors kronografer istället som min syster brukar använda och dessa blev de extremt nöjda och glada över). Handlaren som sålde dessa till mig tog faktiskt emot betalning i kryptovaluta och pga en mycket stor värdestegring på min kryptovalutaportfölj så känns det inte som att jag gör en allt för stor förlust på dessa. Priset jag satte ut i annonsen är det som jag hade fått omgående hos pantbanken men jag lägger ut dessa här då jag hellre skulle vilja att någon KS:are som kanske vill köpa en fin present till sin fru (eller någon annans fru - jag dömer ingen) skulle bli intresserad och hugga till istället för att låta pantbanken göra sig ett fynd. Det enda jag skulle vilja ha i gengäld från köparen är en goodguy recension inför mina framtida försäljningar (kommer att avyttra en större del av min vintage-samling med pateks, rolexar och andra kända fabrikat) Allt som står i annonsen stämmer och klockorna finns i Stockholm för påseende. Om inte dessa säljs så kommer jag att lämna in dessa i April på Kaplans så att de säljs på deras stora klockauktion och då kommer dessa gå förmodligen för en mycket större peng än vad jag har satt ut dessa för.
Man vet att det är legit när någon behöver skriva en bok om fan och hans moster för att backa upp sin produkt