• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar på annonser utlagda på Köp & Sälj 2.1 - Uppdaterad!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Blev denna såld? (retorisk fråga ifall någon undrar)
Statusen på annonsen är ff ”säljes” men texten i annonsen är borta (vilket är ett regelbrott btw)

FB2959B7-8FD4-4CC0-A0CF-3F8352DB75BC.jpeg

Å ena sidan vem fan bryr sig, å andra sidan hur svårt är det att fatta en så enkel regel.

Såklart en bagatell i det stora hela, men om man skulle resonera så kan vi ju Admin lika gärna ta bort hela regelverket och det tror jag ingen vill.

Tycker bara att det är dålig stil då man bidrag till ett sämre klimat på KS.

Det är dålig stil och dessutom riktigt respektlöst att gång på gång ignorera vad man har blivit tillsagd och den här gången finns det inga ursäkter kvar. Fast jag misstänker att det kommer något i stil med att han inte visste att man inte fick bumpa om man ändrade priset...eller kanske klassikern ”jag råkade komma åt knappen”.

Om det stämmer som @Ninen79 skriver, så stäng av @Breitling_silva från köp&sälj @hook @Leben och radera annonsen @yonsson

Jag skulle gissa att den vanligaste åsikten kring ändringar på forumet är att begränsa antalet bumpar. Det rimmar illa med att en medlem tar sig friheten att köra fria bumpar när känslan faller på. Sen att vissa medlemmar tycker att det är löjligt och en överreaktion...må så vara.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp