• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar på annonser utlagda på Köp & Sälj 2.1 - Uppdaterad!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Visste jag som sagt inte men vet de nu:) kommer inte hända igen :)
Du gör ju fel igen!
Du får bumpa 1 gång/annons (max 3 annonser) ELLER starta 3 trådar på ett dygn. Det du gjort nu är att bumpa (samma annons) 3 gånger och därefter har du skapat en ny annons samma dag trots att den raderades.

Du har alltså brutit mot reglerna 3 gånger idag. Så läs reglerna innan du startar en ny annons vilket bör vara tidigast imorgon. Du hade ju dessutom en köpare på onsdag så jag förstår inte riktigt hur du tänker, speciellt inte om du vill kunna posta annonser.

Vet inte om detta är rätt tråd och jag brukar heller inte bry mig speciellt mycket om vad folk vill sälja eller dyl utan anser att folk får göra som de vill osv men här blir man ju ändå nästan lite trött på denna hobby eller vad man ska kalla det. Vet inte om jag missuppfattat men vad jag kan se så ligger en ny hulk på kring 80k att då plocka ut en och direkt försöka kränga vidare för 105k känns inte särskilt entusiastmässigt kan jag tycka...https://klocksnack.se/threads/rolex-hulk-116610lv.92695/

Vet inte kanske missuppfattat något och ska bara inte bry sig som sagt upp till var och en vad man vill köpa men tycker det är en tråkig utveckling hur som helst, men hoppas jag har fel i något avseende.

Vet inte om detta är rätt tråd och jag brukar heller inte bry mig speciellt mycket om vad folk vill sälja eller dyl utan anser att folk får göra som de vill osv men här blir man ju ändå nästan lite trött på denna hobby eller vad man ska kalla det. Vet inte om jag missuppfattat men vad jag kan se så ligger en ny hulk på kring 80k att då plocka ut en och direkt försöka kränga vidare för 105k känns inte särskilt entusiastmässigt kan jag tycka...https://klocksnack.se/threads/rolex-hulk-116610lv.92695/

Vet inte kanske missuppfattat något och ska bara inte bry sig som sagt upp till var och en vad man vill köpa men tycker det är en tråkig utveckling hur som helst, men hoppas jag har fel i något avseende.

Det "kan" vara så att någon som stått i kö ångrat sig och inte vill ha klockan och då plockar ut den och säljer till "marknadsvärde" men i många fall är det nog inte så.
Många som har svårt att tacka nej till extra pengar :)

Man gillar pengar mer än klockan. Inget fel i det. Men titeln entusiast går man miste om vad den nu är värd. :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp