Hitmon
Basic
Jaha! HäftigtNej. Jag sålde en NOS 984.013 i förra veckan. Den hann aldrig ens ut på forumet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha! HäftigtNej. Jag sålde en NOS 984.013 i förra veckan. Den hann aldrig ens ut på forumet
Hi alfgren,If you are selling as a company you are obliged by European law to accept returns within 14 days of arrival - not 1 day. This legislation cannot be negotiated @Petomaani
https://klocksnack.se/threads/rolex-gmt-master-ii-pepsi-white-gold-ref-116719blro.86761/
Pro tip: If you don't correctly inform the customer of their rights to return before purchase the period is extended to 1 year.
2Hur många gånger har du bumpat din annons idag @Breitling_silva?
https://klocksnack.se/threads/breitling-chronomat-b01-41mm.88290/
OkEn för mycket. I och med att du bara har en annons så får du bara bumpa den en gång.
7) Det är tillåtet att posta tre (3) nya annonser per dygn eller att en gång per dygn bumpa tre av dina befintliga annonser.
Vi tar inte bort några annonser. Admin kan göra det dock. Allt står i reglerna.Tar ni bort min annons pga att jag bumpade en gång för mycket ?
Eftersom du inte visste om hur ofta man får bumpa så antar jag att du inte läst reglerna, och då inte heller läst detta:Tar ni bort min annons pga att jag bumpade en gång för mycket ?
Det är inte första gången denne person blir uppmärksammad på detta. Därav radering av annons.Fast nu var det en extra bump, @Breitling_silva blev uppmärksammad på felet och bekräftade att han förstod. Då är det rätt larvigt att efter det radera annonsen. Speciellt då det inte är något som historiskt har skett konsekvent vid för många bumpar.
Fast det är inte första gången han blir uppmärksammad på detta. Därav radering av annons.
Vet inte.. men min annons blev raderad.. aja antar att jag får göra en ny bara ?Ok, då förklarar det saken och om det stämmer borde du inte ha blivit förvånad @Breitling_silva ?
Vet inte.. men min annons blev raderad.. aja antar att jag får göra en ny bara ?
Jag har inget minne av att jag har blivit varnad förr eller så. Men enligt admin så har detta hänt förr men strunt samma. Gjort är gjort.Klart du vet om du har blivit informerad om att du har bumpat för många gånger innan det här tillfället eller inte
Tycker absolut att du ska göra en ny annons...men för säkerhets skull så vänta tills imorgon.
Here you go. Sökte och fann.Jag har inget minne av att jag har blivit varnad förr eller så. Men enligt admin så har detta hänt förr men strunt samma. Gjort är gjort.
Då ber jag om ursäkt. Kan jag göra en ny eller får jag inte göra fler annonser eller vad är det som gäller ? Eller var det bara ett ”straff” att ni tog bort annonsen ?Here you go. Sökte och fann.
https://klocksnack.se/search/7138932/?q=Breitling_silva&t=post&o=date&c[thread]=47489
Jag vet inte vad som hänt. Får utreda och återkomma imorgon.Då ber jag om ursäkt. Kan jag göra en ny eller får jag inte göra fler annonser eller vad är det som gäller ? Eller var det bara ett ”straff” att ni tog bort annonsen ?
Tar ni bort min annons pga att jag bumpade en gång för mycket ?
TackarAnnonsen är tillbaka, tänk på bumparna i fortsättningen
Jag är den skyldige! Raderades utifrån upprepat regelöverträdande, jag är inte lika snäll som Hook.Då ber jag om ursäkt. Kan jag göra en ny eller får jag inte göra fler annonser eller vad är det som gäller ? Eller var det bara ett ”straff” att ni tog bort annonsen ?
@thetaliban
Vad är tjockleken på Cartiern du säljer?
https://klocksnack.se/threads/cartier-santos-galbee-xl.87917/
Hej! Glömde helt bort det! Ja det skall vara Lollipop-visare men dom är utbytta av föregående ägare av någon anledning. Tydligen en vanlig konvertering att göra..Visst kommer 76100 med lolipop-visare original @Hyperkub eller är jag ute och cyklar?
Tänker att det kan vara värt att nämna i din annons om visarna ej är original.
Fin klocka förövrigt!
Vågar nästan påstå att det där är min gamla 76100 nämligen, ser väldigt bekant utHej! Glömde helt bort det! Ja det skall vara Lollipop-visare men dom är utbytta av föregående ägare av någon anledning. Tydligen en vanlig konvertering att göra..