• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar på annonser utlagda på Köp & Sälj 2.1

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
I en annons är det väl mest rimligt att ta kort på det objekt man säljer för att tydligast beskriva skicket? Inte marknadsföra sin försäljning med så bra foton som möjligt på andra begagnade objekt. Bara min åsikt :)
Håller med! Men har hänt att jag köpt klockor på distans som jag direkt lagt ut pga att jag inte gillat dem. De är således i princip oanvända av mig.
Då kan det ibland vara lättare att hänvisa till tidigare bilder än mina gryniga foton.
 
Tror detta är copy+paste från samtliga annonser:
”Skick: Mycket bra, endast tunna hairlines.”
 
Tackar för synpunkter. Efter att ha kollat runt trodde jag faktiskt att dessa fanns i blankpolerat utförande. Annonsen är därför borttagen. Trevlig helg!:)
 
Från börjar länkades du till en annons till en omega, om du kollar originalposten så står det Omega i länken.
Tack! :)
Den länken jag klickade på länkade till en Maurice Lacroix.. då jämförde jag Den annonsen med en annan Maurice Lacroix.

Men när du ifrågasatt Min länk förstod jag inte vad Du menade. När jag sedan tittade på själva länkadressen så stod det Omega i den. Och förstod att det blitt nå fel där.

Jag jämförde alltså samma Ref som dök upp när man klickade lå den länken.
7F11CA55-2B60-4D7E-97A6-83E661F4F645.jpeg
 
Verkar ha blivit stulen? Kanske för att uppmärksamma andra ifall de ser den till försäljning.

Den är väl stulen och inte såld?
Edit: 2a på pucken

@teisd infoga serienr i annonsen på den stulna ifall någon köpare googlar.

My bad. Trodde det var ännu en meningslös bump

@teisd
Hur har det gått, blev din klocka stulen, annonsen kom ut igen igår?

99B4AAF6-5DDF-4A33-939E-60C087468208.png

https://www.blocket.se/vi/83933325.htm
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp