S
Staafen
Guest
Det är nästan så att jag skäms över att säga det men jag kommer låta Yeman gå vidare då jag har fått möjligheten att köpa en vintage City kronograf men nästan identisk boett. Jag känner att hur mycket jag än gillar Yeman så blir de för lika. Jag köpte den här på KS i absolut nyskick med plasten kvar på vissa delar och har själv använt den på läder i totalt en dag, mestadels hemma. Den är i samma skick som när jag köpte för en vecka sedan. Länken är såvitt jag vet oanvänd och har viss plast kvar.
Jag gav 2500kr och då fick jag med ett fint rallyläder utöver länken. Jag vill gärna ha samma som jag gav men kan skicka med ett nytt svart sail strap från Royal Straps värde 395 kr. Det blir för övrigt grymt snyggt på klockan.
Här är länken till där jag köpte den.
Jag vill fråga här innan jag lägger ut den. Hoppas att det är ok med alla. Någon som är sugen?
Jag gav 2500kr och då fick jag med ett fint rallyläder utöver länken. Jag vill gärna ha samma som jag gav men kan skicka med ett nytt svart sail strap från Royal Straps värde 395 kr. Det blir för övrigt grymt snyggt på klockan.
Här är länken till där jag köpte den.
Avslutad - Yema Meangraf Nyskick
Denna blir aldrig använd och får därför lämna. Uttagen April 2021 hos Zackrissons. Fortfarande delvis plastad och endast testad, således nyskick. Kommer fullset. Pris: 2500:- F2F: Norra Bohuslän Frakt: Bjuder på skicka lätt Betalning: Swish Läs gärna mer om modellen här...
klocksnack.se
Jag vill fråga här innan jag lägger ut den. Hoppas att det är ok med alla. Någon som är sugen?
Senast redigerad av en moderator: