Yema är väldigt rimliga i deras tänk kring storlek. Till vår stora glädje.Perfekt, bra de inte gör dem i 42mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yema är väldigt rimliga i deras tänk kring storlek. Till vår stora glädje.Perfekt, bra de inte gör dem i 42mm
Hur tjock? 25mm?Men tjock-tjockeli-tjock-tjock tyvärr, alltså jättetjock!
Ja se där, det var ju synd. Den ursprungliga med Valjouxverket är 11mm och 14mm med glaset inräknat.Men tjock-tjockeli-tjock-tjock tyvärr, alltså jättetjock!
Men det där inte så farligt...Ja se där, det var ju synd. Den ursprungliga med Valjouxverket är 11mm och 14mm med glaset inräknat.
På gränsen alltså, topptungvarning lika som Tudor Heritage.Men det där inte så farligt...
Haha blivit skadad av min Sinn 756, allt känns så tunt i jämnförelsePå gränsen alltså, topptungvarning lika som Tudor Heritage.
Superfin, jag har nyutgåvan men funderar på att försöka hitta en 241117. Hör gärna av dig om du vill sälja i framtiden.det saknas en vintage Superman i denna tråd så lägger in en bild på min blåa 241117. Denna variant har man gjort en reedition på.
Jag gillar mest Yemas vintagepjäser, har haft flertalet kronografer och dykare. Du får rätt mycket klocka för pengarna IMHO
Superfin, jag har nyutgåvan men funderar på att försöka hitta en 241117. Hör gärna av dig om du vill sälja i framtiden.
Snyggt! Vad har du för handleder?En till..
Platta, ca 17,5cm.Snyggt! Vad har du för handleder?
Wow, after this pic I need to get myself one of thoseEn till..
I was surpriced how cool it was when I got it. Recommended!Wow, after this pic I need to get myself one of those
Konstig fråga: är det BGW9 på index OCH visare? Är så de visar på sin sida men såg nån video (har inte hittat den igen) där det såg ut som BGW9 på index och typ C3 på visarna.En till..
I would keep classic if you have to keep just one. The first one is nice but the second one is much better imoNågon av dessa ska få gå vidare kan dock inte bestämma vilken
Yes i think i will keep classicI would keep classic if you have to keep just one. The first one is nice but the second one is much better imo
SnyggtRedo för sommaren! Nu ska bara all snö tina bort....
Tack! Har inte bytt än men får väl återkomma med wr när det är gjort
Johan som driver där är kanon att ha att göra med har inget negativt att säga.Ska testa på svenska men skratta inte
En fråga. Någon som vet varför zackrissonsur.se har så dåliga recensioner på nätet. Tänkte åka dit att testa några klockor för att jag har svårt att bestämma mig. Men nu vet jag inte alls om det är värt det Har de alls Yema's hemma i lager så man kan se på? Någon som varit där
OK tack, var bara lite orolig efter att jag hade läst lite på nätet och tänkte åka till Kungsbacka och kolla. Men nu när jag vet att det finns inte fysisk butik då vet jagJohan som driver där är kanon att ha att göra med har inget negativt att säga.
Dock är det ingen fysisk butik.
Köp min Air forceTack alla, ska beställa två klockor därifrån Pearl diver och MEANGRAF tror jag. Men 63an är också grymt. Kan inte bestämma mig mellan pearl diver och 63an
Har du rabattkod? Nuvarande Zackrissons / Johan är super att ha att göra med så kööööör!Tack alla, ska beställa två klockor därifrån Pearl diver och MEANGRAF tror jag. Men 63an är också grymt. Kan inte bestämma mig mellan pearl diver och 63an