Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har nog aldrig fått så många nyfikna frågor av icke-WIS’ som med denna på armen.. riktigt kul klocka och det känns nästan som man är Hasselhoff och går runt och nynnar på Knight Rider temat sen är den i vissas ögon (min frus tex) den fulaste klockan i samlingen, medans andra älskar den..
Jag har 2st versioner men borstat är helt klar mer tooligt.Har polarens quartz-Superman på lån.. måste säga att jag verkligen diggar det borstade stålet! Vad gillar ni bäst - borstat (som på denna) eller polerat (som på den automatiska)?
Snyggt och här blir inget felKanske fel tråd med, trevlig valborg på er!
Härlig kombo!Inväntar morgondagens nyhet från Yema med en skogspromenad, ska bli intressant att se vad dom kommer med!
Ja Navygraf låter ju rimligt med tanke på namnet iaf jag är inte heller ett stort fan av maxi-dial så jag håller med dig där.Härlig kombo!
Ja, spännande torsdag, jag tror på en MN Navygraf eller nya Superman-boetten utan lås. Hoppas de kör klassiska index på något vis så vi slipper ”maxi-dial” pss som på nya Superman.
Fanns nån teaser med en kort film och såklart visades inte klockan upp men blå tavla och rostfritt hann ses.Fyfan nu är man taggad! Blir det kanske något marinblått? Ny Navygraf vore riktigt coolt.
Ja det kändes märkligt....kan det vara till olika förband? Eller så behöver inte dessa modeller användas av marinen utan det är bara nån modell som tagits fram i "samarbete" med dom?Fanns nån teaser med en kort film och såklart visades inte klockan upp men blå tavla och rostfritt hann ses.
Lite märkligt att detta sker samtidigt;
Tudor Announces New Partnership With French Navy
Back at it again with the Marine Nationale.www.hodinkee.com
Den som lever får se .Ja det kändes märkligt....kan det vara till olika förband? Eller så behöver inte dessa modeller användas av marinen utan det är bara nån modell som tagits fram i "samarbete" med dom?
Ingen höjdare tyvärrBlå Navygraf it is
Blå Navygraf it is
Har ju ingen Yema men varit nyfiken en tid- hade nog väntat mig liiite mer.Ingen höjdare tyvärr
Tycker den är lite generisk, inget som skriker Yema om den riktigtLite både och från mitt håll, hade hoppats på något lite häftigare men gillar den samtidigt....
Där kanske du satte huvudet på spiken! Fin klocka men inget som sticker ut och den skulle kunna vara från vilket märke som helst nästan.Tycker den är lite generisk, inget som skriker Yema om den riktigt
Exakt så jag tänkte. Yema brukar annars vara bra på säreget formspråkDär kanske du satte huvudet på spiken! Fin klocka men inget som sticker ut och den skulle kunna vara från vilket märke som helst nästan.
Precis, vi får hoppas att dom gör bättre (mer intressanta) släpp framöver.Exakt så jag tänkte. Yema brukar annars vara bra på säreget formspråk