Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En matig trådstart @Affe, bravo! Första dagen på semestern idag också, så det blev en sen ingång i fredagstråden. Fortsätter med ett litet bidrag till BCF i dessa fyra "semestertrådar". Trevlig helg alla! https://www.barncancerfonden.se/klocksnacks-10--per-klocka-in/
![]()
![]()
Tack!Ska vi säga grattis, eller?![]()
jäkligt trevlig medalj! stort grattis!Tack @Affe !
![]()
I morse blev jag uppringd av en vän som låg och fick cellgift via dropp, han ska ligga i 5 timmar! Jag gör vad jag kan för att stötta honom och blir glad varje gång han ringer!
Fuckcancer!!
Cancer är en jäkla pruttsjukdom, beklagar dina nära och kära @Affe. Jag har som du tappat mor och farföräldrar till denna sjukdom, och ska skänka de extra tankar idag. Kör svart dagen till ära.
Men, fredag! Även sista arbetsdagen innan semestern klivs på.
![]()
Snaskigt grov, den där du!
Sida 5 idag skyller på att det tog tid att läsa och begrunda trådstarten. Bra skrivet @Affe
Trevlig helg!
![]()