Madame
Basic
Den här tar nog priset. MB&F horological machine.
+1
Kräktes lite...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här tar nog priset. MB&F horological machine.
Finns ju oändligt många tyvärr. Corum, Graham, Tag mfl har och producerar fortfarande sanslöst många klockor som fallit ur fulhetens träd och slagit i alla grenar på vägen ned.
Men denna är nog fortsatt ohotad när det gäller fulhet.
Skulle den sedan kombineras med en callisto-länk så är mardrömmen total.
Drömmer om att bära en sån där till vanlig kostym. Så otrooooligt kaxigt
Patek Philippe "Sculpture" ref 5091 är tveklöst en av de fulaste klockor som gjorts (framförallt för att tillverkaren borde vetat bättre...)
Bild stulen från nätet
Den är så sjukt cool!
Imponerande att du är på LSD 08:10 en onsdag.
Patek Philippe "Sculpture" ref 5091 är tveklöst en av de fulaste klockor som gjorts (framförallt för att tillverkaren borde vetat bättre...)
Bild stulen från nätet
Den här såg jag på en skön lirare när jag var i Schweiz (såklart). Hehe löjligt coolt att kunna bära upp den...
7 timmar före här i Korea så 15.10.
Perfekt tid att knapra LSD på lill-lördagen.
Fan, inte ens när jag försöker vara fyndig lyckas jag :-(
Hursomhelst ser den där klockan ut som nåt som en enormt påtänd Gianni Versace gjorde tillsammans med Rolex avsedd för nyrika ryssar och araber...
Gianni:
Frän lösning på vridningen ju!Hjälper till bumpen lite; Visconti W108 Abyssus Pro-Dive. Alla modeller från märket är för övrigt vidriga, ta en titt på deras hemsida. Glöm inte spypåsen i beredskap.
Det mesta från AP. Klockorna ser ut att vara designade när Tango & Cash gick på bio
De var så coola man kunde bli på den tiden, precis som AP
Hur menar du? Både AP och grabbarna ovanför är snygga! Inget för mig, men snygga