• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fulaste klockan ni vet?

få se bild på din fula offshore
Min keramiska offshore vilar på strykbrädan just nu:
TKL_3953.jpg

Tycker inte heller om vad AP blivit jämfört med hur de såg ut förut. Fulast måste nog vara Linde Werdelin av de stora märkena.

Edit: nu när jag googlade Linde Werdelin har jag ändrat min uppfattning. Tycker de ser coola ut nu..

Absolut, ta t.ex. Navitimer, plottrig så in i helvete och stor som en Moraklocka. Eller Cronospace, kom igen, digitala displayer var kanske lite coolt när man var 12...

Du vet väl att alla skalor har en funktion, även om det kanske är så att du inte klarar av att utläsa vad de betyder?

Sen så undrar jag varför du tror att det skulle vara på grund av att det är coolt man vill ha digi? Rätt fånig slutsats och har ungefär lika mycket bäring som att man är behöver vara 12 för att gilla Speedy Tintin som du har skrivit om att du är intresserad av.

Du har listat tre egenskaper som gör att Breitling enligt dig är oerhört smaklösa... 44mm, tavla med många funktioner samt digital-display. Med de kriterierna så borde snudd på alla märken hamna under bilan.

Fur watches tar nog priset men synar det och höjer med det här impulsköpet för en massa år sedan.

Bilagor

• 60C02D91-DCE8-4D6E-AC1D-D900F3F54330.jpeg
    60C02D91-DCE8-4D6E-AC1D-D900F3F54330.jpeg
    119.9 KB · Visningar: 3
Tillbaka
Topp