Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min keramiska offshore vilar på strykbrädan just nu:få se bild på din fula offshore
Han vilar på strykbrädan just nu:
Mycket snyggMin keramiska offshore vilar på strykbrädan just nu:
Offshore behöver inte bara ligga på strykbrädan. Funkar ypperligt till en morgonrock också.
Känns som att RO och Offshore börjar bli överrepresenterade i tråden om fulaste klockan. Just saying
Jag tyckte nästan samma sak när jag var purung och oinsatt. Men oj så det svängde med lite erfarenhet!Alla Panerai är i mina ögon sketfula. De ser ut som en lyxig fotboja. Nästan så man kräks lite i munnen när man ser en.
Brukar inte kika här inne något nämnvärt, men är benägen att hålla med..Då kanske god smak kanske är underrepresenterad i tråden. Just saying
+1Rolex Yachtmaster 2 är vidrigt ful.
Är det verkligen så illa att det är den fulaste klockan du vet?Det mesta Bretling lyckas skita ur sig. Oerhört smaklösa klockor.
Är det verkligen så illa att det är den fulaste klockan du vet?
Kan du ge exempel?
Italiensk design har aldrig berört någon.Alla Panerai är i mina ögon sketfula. De ser ut som en lyxig fotboja. Nästan så man kräks lite i munnen när man ser en.
HahahItaliensk design har aldrig berört någon.
Absolut, ta t.ex. Navitimer, plottrig så in i helvete och stor som en Moraklocka. Eller Cronospace, kom igen, digitala displayer var kanske lite coolt när man var 12...
Skicka lite punghår?Fulast blir svårt. Äckligast däremot.
Tänkte inte på det. Då blev det genast acceptabelt.Skicka lite punghår?
Horibel idé. De klockorna passar verkligen i tråden.Fulast blir svårt. Äckligast däremot.
Nej.Urwerk ur-210?
Kul bump! Men nej, håller inte med dig. Jag tycker nog att den har något, även om siffrorna är rätt så fula.Den här hör hemma här.
Tror få instämmer, mkt snyggare än kronografen i samma serie, och länken är både snygg och bra.Den här hör hemma här.
Jag tycker den är snygg, speciellt länken. Möjligen är siffrorna inte de roligaste?Den här hör hemma här.