• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fulaste klockan ni vet?

Polar.JPG

Min fulaste klocka. Bara förknippad med svettiga och plågande träningspass, samt att när jag pendlade till Zürich i början av 2000-talet bar jag den helt casual två gånger... Det var en av de dyrare och bättre pulsklockorna för MTB på den tiden. Armbandet i gummi doftar också verkligen gummi, typ traktorinnerslang. Jag har inte engagerat mej i någon ny pulsklocka för jag är så van vid denna och batteriet håller flera år.

Tror få instämmer, mkt snyggare än kronografen i samma serie, och länken är både snygg och bra.
Jag tycker faktiskt kronografen är rätt fin också, även om denna är mer balanserad. Skulle jag köpa? vet ej, men jag tycker verkligen inte att någon av dem är fula. Men det är kul att smak kan variera så, det är bra tom.:)

Daytona för att det är en riktigt dyr klocka som ser riktigt billig och tafflig ut, i alla fall på bild.
Jag förstår såklart att det är en bra samlarklocka likt ett ovanligt frimärke.

Tillbaka
Topp