Tänkte mer på ”SwoleOclock.com”VIP bror
Svullen klocka haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte mer på ”SwoleOclock.com”VIP bror
Fantastisk!Måste vara Day-Date med grön tavla !
Alla Panerai är i mina ögon sketfula. De ser ut som en lyxig fotboja. Nästan så man kräks lite i munnen när man ser en.
Vet inte om den varit uppe förut, är så många sidor att kolla igenom i den här tråden, men den här dök just upp i ett sponsrat inlägg i mitt Instagram-flöde.
Vet inte ens vad jag skall skriva om den...
Tyvärr gick den sönder när jag skulle kvalitets- och hållbarhetstesta klockan.
Nu blir man ju nyfiken; Hur såg det testet ut?Jag hade en Oulm tidigare, dock inte just den modellen. Tyvärr gick den sönder när jag skulle kvalitets- och hållbarhetstesta klockan.
Vattentestet saknas? Paketöppningen ligger med två gånger
https://klocksnack.se/threads/vad-gör-du-och-din-klocka-just-nu-tråden.4964/page-1916#post-1654433Vattentestet saknas? Paketöppningen ligger med två gånger
Alla Panerai är i mina ögon sketfula. De ser ut som en lyxig fotboja. Nästan så man kräks lite i munnen när man ser en.
...Den här kvalar nog in bland de fulare jag sett. Inte billig heller...
Seiko Sportura SLQ019 Titanium Limited Edition
Hehehe! Riktigt snygg. Lite som lyxmärkena MB&F eller Urwerk, fast mer konventionellt.Den här kvalar nog in bland de fulare jag sett. Inte billig heller...
Seiko Sportura SLQ019 Titanium Limited Edition
Jag är lite nyfiken. Vad för klockor gillar du?Det mesta från Richard Mille och Hublot är skitfult. Audemars Piguet Royal Oak Offshore är också fula (ej att förväxla med Royal Oak som i sina bästa stunder kan vara riktigt snygga, även om modellserien är alltför omfattande).
Byt namn till smalltime?Det mesta från Richard Mille och Hublot är skitfult. Audemars Piguet Royal Oak Offshore är också fula (ej att förväxla med Royal Oak som i sina bästa stunder kan vara riktigt snygga, även om modellserien är alltför omfattande).
Lugn nu min vän, jag råkar ha en Rolex med diamanter utöver min fula offshoreSäkert bara Rolex och Omega? Guld också såklart, säkert lite diamanter här o där också.
dinA fulA offshoreS, är det väl ändå?Lugn nu min vän, jag råkar ha en Rolex med diamanter utöver min fula offshore
Min FD chef hade den..Vet ej om denna varit uppe tidigare, om så förtjänar den att visas igen. Såg denna för säker 10 år sedan första gången. GRÄSLIG.
Rolex Yachtmaster 2 är vidrigt ful.