BluEd
Basic
Det finns ju alternativHe, he. Häftig. Svårt att bära upp den dock om man inte har rätt bil.
BUECHE GIROD - VOLVO Radiator Grille - Men's Watch - 1968
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det finns ju alternativHe, he. Häftig. Svårt att bära upp den dock om man inte har rätt bil.
Var bara tvungen o testa en av klockorna i lådan, inte helt övertygad denna ser snygg ut på någon man, men...Hej! Det är modigt när såväl män som kvinnor bör de klockor som de önskar. Önskar kvinnor bära klockor stora som tefat och vice versa är det skoj!
Jävlar vad cool!!! En sån skulle man ha. Den hör ju verkligen inte hemma här.Det finns ju alternativ
Made in USSR.Den här har jag hittat i en auktionslåda och är sådär fruktansvärt gräsligt ful. Nån som sitter på mer info vad det är för märke och modell etc.?
Zim. Modell vet jag inte.Made in USSR.
Och exakt DÄR väcktes habegäret, tusan så tuff!!! Ett racingläder kunde bli en perfekt matchDet finns ju alternativ
Det blir knappast Volvo Amazon. Det är en kinesisk klocka eftersom Kina äger Volvo.Och exakt DÄR väcktes habegäret, tusan så tuff!!! Ett racingläder kunde bli en perfekt match
Den var minst sagt unik på många sätt !Denna var inte grann. Modern var en Glashütte Original och fadern en Diesel?
Notera att minutindex börjar kl ett samt att skalan tycks nästan logaritmisk. Men det spelar ju mindre roll då visare för detta ändå saknas...
Komplikationer som hygrometer och termometer på ett armbandsur? Tryckknappar för att dagligen skifta dag samt månad då det är dags.
Visa auktionsvara :: Pantbanken Sverige
www.pantbanken.se
Lite sen på bollen, men vilken fantastisk klocka! Minutskalan runt urtavlan ger klockbäraren möjlighet att vara delaktig som komplikation: man tar en linjal och extrapolera efter minutvisaren till utkanten på urtavlan och läser av vilken minut timmen har. FantastisktDenna var inte grann. Modern var en Glashütte Original och fadern en Diesel?
Notera att minutindex börjar kl ett samt att skalan tycks nästan logaritmisk. Men det spelar ju mindre roll då visare för detta ändå saknas...
Komplikationer som hygrometer och termometer på ett armbandsur? Tryckknappar för att dagligen skifta dag samt månad då det är dags.
Visa auktionsvara :: Pantbanken Sverige
www.pantbanken.se
Litle too muchInvictas kusin?
Mot slutet säger han att han älskar klockan. Innan dess handlar det mer om vad han själv tycker än om klockan. Att den kostar mer än en Rolex Explorer reagerar han på. Frågan är vilken som är mest prisvärd, en mass marketprodukt eller ett hantverk? Riktigt cool är den, men den är stor och jag skulle inte vilja ha den. Förstod inte heller hans jämförelse med en Apple Watch samtidigt som han visade det fina mekaniska urverket. Helt klart är att Corum alltid har gått sin egna väg och sannolikt kommer att fortsätta med det. Det skulle vara intressant att höra hur en kund resonerat. Jag tycker nog att det snarare var en dålig presentation då han inte berättar något om klockan. Möjligen är sarkasmen rolig för någon men inte för mig.Watchfinders videor är alltid underhållande, men det här är nog en av de roligaste de gjort.
Mot slutet säger han att han älskar klockan. Innan dess handlar det mer om vad han själv tycker än om klockan. Att den kostar mer än en Rolex Explorer reagerar han på. Frågan är vilken som är mest prisvärd, en mass marketprodukt eller ett hantverk? Riktigt cool är den, men den är stor och jag skulle inte vilja ha den. Förstod inte heller hans jämförelse med en Apple Watch samtidigt som han visade det fina mekaniska urverket. Helt klart är att Corum alltid har gått sin egna väg och sannolikt kommer att fortsätta med det. Det skulle vara intressant att höra hur en kund resonerat. Jag tycker nog att det snarare var en dålig presentation då han inte berättar något om klockan. Möjligen är sarkasmen rolig för någon men inte för mig.
Watchfinders videor är alltid underhållande, men det här är nog en av de roligaste de gjort.
Groteskt kanske?Inte säker på att jag tycker denna är så ful... Men den är fan inte snygg.
Perfekt om ens fingrar är tjockare än bratwurstarInvictas kusin?
Hade de varit på en G-shock så hade de nog funkat för mig konstigt nogInvicta "Spongebob" 32521, en ny graal att sukta efter.
Att den heter JET SET skriker ju kvalité och finess! Syns att den ligger i samma prisklass som Rolex, Patek m.m.Måste slå ett slag för dessa från ur o penn som var aktuella för några år sen
Det ser ut som antingen fästingar som hänger runt den eller en jävla massa hemorrojder...Det klubbade priset jämfört med värderingen säger väl allt
Auctions - Auktionshuset.com - Auktionshuset.com
m.lauritz.com
Satan vad fulDet klubbade priset jämfört med värderingen säger väl allt
m.lauritz.com
Skärmdumpar...Det klubbade priset jämfört med värderingen säger väl allt
m.lauritz.com
Vilken besvikelse för den som sålde den och hoppads på 50.000Skärmdumpar...
Ja och särskilt om personen köpt den ny till listpriset som säkert låg i 100K SEK klassen om man kollar på vad Meyers Watches verkar ta för liknande alster på sin hemsida.Vilken besvikelse för den som sålde den och hoppads på 50.000