Vad är detta för något? Tänk att någon har fått betalt för den designen...Den här är mäktig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är detta för något? Tänk att någon har fått betalt för den designen...Den här är mäktig
Länken ser bekväm utVad är detta för något? Tänk att någon har fått betalt för den designen...
Perfekt för den hårlöseLänken ser bekväm ut
Ett riktigt fynd!Länken ser bekväm ut
Det är ju en dubbel raggarlänk. Då blir klockan automatiskt cool, ha ha!Vad är detta för något? Tänk att någon har fått betalt för den designen...
Å, fy fan!
Jag förstår alla val utom den billigaste. Den tycker jag är riktigt snygg.( alpinisten )Jag nominerar:
- Seiko SARB017 Alpinist
- Tudor P01
- AP Code 11:59
- Rolex Yachtmaster 2
Helt bisarr pjäs det där, en hundrapoängare utan tvekan!Men här har vi en vinare i groteskoklassen.
I en owgmars nära dig
Haha vänta bara! Ge det en månad och sen kommer du kränga av alla andra dinkor för att köra OWG med den där resten av livetMen här har vi en vinnare i groteskoklassen.
I en owgmars nära dig
Haha nja tvek på denHaha vänta bara! Ge det en månad och sen kommer du kränga av alla andra dinkor för att köra OWG med den där resten av livet
Nej, varför tror du det? Det är en Sky Moon Tourbillon ref 6002 och gick loss på ca 1,5 miljoner dollar om du fick köpa. Kostar troligen mycket mer nu om man hittar nån till salu.Törs man hoppas att den här är fake?
Jag vet. Men icke desto mindre är den rejält ful.Nej, varför tror du det? Det är en Sky Moon Tourbillon ref 6002 och gick loss på ca 1,5 miljoner dollar om du fick köpa. Kostar troligen mycket mer nu om man hittar nån till salu.
Haha, ja, det är kanske snarare hantverket än estetiken som är intressant. Då gissar jag att du inte köade för en Grandmaster Chime heller?Jag vet. Men icke desto mindre är den rejält ful.
Nästan lika vedervärdig.Haha, ja, det är kanske snarare hantverket än estetiken som är intressant. Då gissar jag att du inte lovade för en Grandmaster Chime heller?
FyDeGrisogono Baby Grappoli.... kvartsur mer retailpris på drygt 500 000:-
fy
Hade jag sett den i lådan på loppis hade jag passat. Och sköljt ögonen efteråt. Herre vilken pjäs.
HAHAHAVad är detta för något? Tänk att någon har fått betalt för den designen...
Snacka om att inte ha känsla för kvalitet.Hade jag sett den i lådan på loppis hade jag passat. Och sköljt ögonen efteråt. Herre vilken pjäs.
Vilsna osäkra själar.Varför har alla fel
Varför har alla fel
Av ren nyfikenhet från min sida. Vad skulle era exempel vara till denna tråd? Om vi bortser från de självklara som rena plagiat och typ invictaklockorna i "guld" och 50mm+.Vilsna osäkra själar.
Typ den Diesel som är 50+ mmAv ren nyfikenhet från min sida. Vad skulle era exempel vara till denna tråd? Om vi bortser från de självklara som rena plagiat och typ invictaklockorna i "guld" och 50mm+.
Ironi, kul.Tank Americaine. Fin klocka... för 60 år sedan. Numer malplacerad och förskräcklig på 99% av dess bärares handleder.
Sant är ju att jag hade missat en riktigt bra affär på loppisen. Det är väl fint att dylika tingestar kan vinna kärlek/habegär hos någon.Snacka om att inte ha känsla för kvalitet.