Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Missade såklart att citera, som vanligt
Omega SMP. Länken. Kronskydden. Heliumventilen. Visarna. Vågorna på tavlan. Vridringen. Insert. Färgen. Ful, ful, ful. Jag försöker bestämma mig för om chronon är värre, men dykarkronografer är alltid fel så den här är lite mer destillerad.
Panerai Submersible. Ja, ni ser ju själva.
Hoho. Den har jag ägt. Den med kolfiberHade en kollega som hade TVÅ Nabucco. Då tyckte jag att dom var coola!
En hade en konstig boett av både kolfiber och stål med mittlänkar i kolfiber!
Sen var det en sak till. Tror den var 46mm med elak krona och pushers!
Hiskelig. Fördelen torde väl vara att biceps på den arm man bär den på lär öka i omfång tämligen snabbt.Blev skrämd av den här när jag surfade runt på tradera.
För endast 49:- blir du troligtvis singel men du hittar i alla fall hem med kompassen om du skulle gå vilse.
Det bästa med Richard Mille...
Inte den fulaste jag sett, men det ger en slags ro i min själ att det finns en klocka för 3,6 mille som jag faktiskt inte åtrår...
RM har riktigt snygga klockor också…Det bästa med Richard Mille...
Ändå lite cool.Jag minns inte varifrån jag skärmprintade denna klocka, om det är från detta forum eller någon annanstans ifrån. Men ja, detta är nog den absolut fulaste och tråkigaste klocka jag vet. Om det är nån här på forumet som äger den, så ta det inte personligt!..
Jo förresten; ser nu att det är härifrån jag printat den.
Detta blir ju följaktligen OT, men jag blir nyfiken på vad du tycker är snygga klockor?
Omega SMP. Länken. Kronskydden. Heliumventilen. Visarna. Vågorna på tavlan. Vridringen. Insert. Färgen. Ful, ful, ful. Jag försöker bestämma mig för om chronon är värre, men dykarkronografer är alltid fel så den här är lite mer destillerad.
Haha jag tycker båda dom där klockorna är ganska trevliga, speciellt seamastern.
Ändå lite cool.
Jumphour är grymma, intressanta och spännande.Jodå. Jag kan förstå intresset av att ha en väldigt originell modell!
Detta blir ju följaktligen OT, men jag blir nyfiken på vad du tycker är snygga klockor?
Seiko monster gen 1 är en klocka jag alltid tyckt varit ganska ful.
Tycker nästan samtliga komponenter är sjukt fula på den klockan, men tillsammans blir det ändå snyggt IMO. Tex länken per se ser förskräcklig ut, men det funkar liksom på något vis.Du är kanske lite väl hård.. men hur som helst så gillade jag Seamaster tills någon kommenterade länken förut och det började växa på mig att den faktiskt är ful.. sen har även visarna kommit med tiden..
En ohyggligt gräslig skapelse.
Ändå coolare att stövla fram med en sån än en vanlig daytona. Förutsatt att det är äkta mandariner/citriner etc. en mycket ocool kille
Ändå coolare att stövla fram med en sån än en vanlig daytona. Förutsatt att det är
Usch!Ändå coolare att stövla fram med en sån än en vanlig daytona. Förutsatt att det är äkta mandariner/citriner etc.
Usch!Ändå coolare att stövla fram med en sån än en vanlig daytona. Förutsatt att det är äkta mandariner/citriner etc.
Men kanske kort väntetid i butik
Ska man göra sej ovän med alla sina kollegor?Alibaba fortsätter att leverera:
Köper man fler än femtio stycken får man mängdrabatt, så passa på och ge bort en till alla på jobbet!
Den är åtminstone svårburen.
En ohyggligt gräslig skapelse.
Ser ut som ledbelysning på länken.Fyndläge här. Listar för futtiga 36,550€ och då får man också ett prima kvartsverk samt ett par dussin safirer/pluttiga diamanter av tveksam kvalitet.
Länk!
Tyvärr bara stenar ännu men en sån version ryktas komma på 2022 släppet. För den som orkar vänta dvs..Ser ut som ledbelysning på länken.
Det där var en riktigt risig länk, jag är inget stort fan av vita urtavlor överhuvudtagetVad är den fulaste klockan ni vet. Jag snackar alltså om modell eller kollektion av modeller från riktiga klocktillverkare, (alltså inga mushroombrands, parfymklockor eller liknande).
Personligen tycker jag TAG Heuer Link-modellerna, speciellt de lite äldre, är det fulaste som finns.
Länken växer på en, för 5 år sen tyckte jag dom såg hemska ut, men nu för tiden börjar dom se helt ok utDet där var en riktigt risig länk, jag är inget stort fan av vita urtavlor överhuvudtaget