• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fulaste klockan ni vet?

Omega87

Rolex
Känns som dessa kvalar in...
b89188c946e1581cb27985601d52f489.jpg
modern-mens-watches-with-big-face-1.jpg
Hot-New-Men-Punk-Skull-Black-Leather-Bracelet-Wrist-Watches-with-50mm-Wide-Band-Big-Dial.jpg
 

Omega87

Rolex
Vågar man erkänna detta... Det var en av mina bekanta som tyckte den var fräck och ville höra vad jag tyckte om den... Säga upp vänskapen? - check! :D
De andra hittade jag när jag skulle övertyga honom att det skall vara små klockor. Han är en Dieselklock-kille om ni förstår.
 

Omega87

Rolex
Den på mitten bilden ser ju diskret ut kanske för synskadade, heter märket Musk o vad är det för storlek typ 80mm?
Musk, ja. Japanskt märke.
"As large as the Diesel Grandaddy is its still dwarfed by the Godzilla of watches, the MR2129 released in 2006 from Japanese brand Musk for those with wrists like tree trunks. Measuring a stupefying 90mm in diameter"...

https://www.ablogtowatch.com/think-...129-watch-although-it-is-really-hard-to-miss/

Trodde fan det var Photoshop först, var övertygad, men icke...
MUSK MR2129.jpg
 
Topp