Louis Lanes gubbe. Minns inte vad han har för nick på Tradera. Jag hoppas han dog en plågsam död om det var han.Är det iskarln du tänker på? Dog inte han igår?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Louis Lanes gubbe. Minns inte vad han har för nick på Tradera. Jag hoppas han dog en plågsam död om det var han.Är det iskarln du tänker på? Dog inte han igår?
Damn! Blåst dig eller?Louis Lanes gubbe. Minns inte vad han har för nick på Tradera. Jag hoppas han dog en plågsam död om det var han.
Stackars idiot som budat drygt 3k på en Mallorca OmegaHär var det guld, kom och köp guld.
Zurückgezogenes Objekt - Auctionet
Bei Auctionet finden Sie Online-Auktionen mit Einrichtungsgegenständen, Design, Kunst und Alltagsantiquitäten. Wir vereinen Europas Auktionshäuser. Bieten Sie noch heute bei einer Auktion mit.auctionet.com
Stackars idiot som budat drygt 3k på en Mallorca Omega
Det lär inte vara guld heller, så helt värdelös..Vet inte vad de där väger, men som klocka är den iaf helt körd.
Det lär inte vara guld heller, så helt värdelös..
Definitivt inte guld.Det lär inte vara guld heller, så helt värdelös..
Definitivt inte guld.
Typ Mässing med något Guldfärgat på.
Knappast ens förgylld.
Har en hemma som inte kostat mig något. Behållit den bara för att kunna lära sig vad som är skräp.
Så @Corgi du behöver inte fundera över vikt. Några gram mässing eller liknande är inte värt 3k
Kreativt!ja vad ska man säga..
Tissot klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Tissot klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
ja vad ska man säga..
Köp och sälj Tissot klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Ja, nog är den där rare alltid!Kreativt!
Helt rätt.För oss som inte är värsta essen på att se vad som är fel, kan inte inläggskaparen lägga till en kort beskrivning på vad som är knas?
Det borde jag förstås gjort.För oss som inte är värsta essen på att se vad som är fel, kan inte inläggskaparen lägga till en kort beskrivning på vad som är knas?
Lätt hänt. Men man ser själv och vet att många andra i forumet också hänger med på vad är som är tokigt. Men KS har över 34.000 medlemmar och en hel del av dem vet nog inte ens att det finns gott om franken, Mumbai och annat skräp som en del gladeligen och mer eller mindre medvetet lurar på ovetande köpare.Det borde jag förstås gjort.
Tack @Curler2 🥌
Kronan är från Glycine, mmm säkert originalkrona men för en annan klocka då.Lätt hänt. Men man ser själv och vet att många andra i forumet också hänger med på vad är som är tokigt. Men KS har över 34.000 medlemmar och en hel del av dem vet nog inte ens att det finns gott om franken, Mumbai och annat skräp som en del gladeligen och mer eller mindre medvetet lurar på ovetande köpare.
Så låt oss varna, informera och undervisa varandra.
Ang. T Sev7en... jag frågade säljaren om det verkligen var rätt boett/tavla/bezel. Han svarade att allt är original, ...och det är det ju också säkert. ...Alla delar, var för sig.
Den här kan väl ändå inte vara riktig? Kromad boett, ett enkelt urverk utan stötsäkring, grov text på rotorn (E:et är inte helt klart!), mystiskt baklock som ser ut som ett skruvlock utifrån men oklart om det skruvas på. Är det inte bara någon som pimpat en generisk skin diver, eller tror ni UN kan släppt ifrån sig något sådant på 60-talet?
70 TALET -ÄKTA ULYSSE NARDIN--FUNGERAR TOPP BRA-STOR KLOCKAN 42,50MM-STÅL
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-11-07 19:20:00. Köp & sälj begagnade & oanvända Herr på Tradera.www.tradera.com
ja vad ska man säga..
Kreativt!
Slutade på 2716 spänn. Vi får hoppas att köparen känner sig nöjd.Kronan är från Glycine, mmm säkert originalkrona men för en annan klocka då.
UN är väl bland de tillverkare som har längst väg att falla mellan högt och lågt. Men riktigt så här långt ner och bottenskrapat har de aldrig varit.Den här kan väl ändå inte vara riktig? Kromad boett, ett enkelt urverk utan stötsäkring, grov text på rotorn (E:et är inte helt klart!), mystiskt baklock som ser ut som ett skruvlock utifrån men oklart om det skruvas på. Är det inte bara någon som pimpat en generisk skin diver, eller tror ni UN kan släppt ifrån sig något sådant på 60-talet?
70 TALET -ÄKTA ULYSSE NARDIN--FUNGERAR TOPP BRA-STOR KLOCKAN 42,50MM-STÅL
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-11-07 19:20:00. Köp & sälj begagnade & oanvända Herr på Tradera.www.tradera.com
Bortplockad nu! Jag var nog inte ensam om att rapportera den som fejkUN är väl bland de tillverkare som har längst väg att falla mellan högt och lågt. Men riktigt så här långt ner och bottenskrapat har de aldrig varit.
Jag sätter min högra... Asics-dojja... på att den där härstammar någon helt annanstans ifrån än Ulysse Nardin.
Inte många känner till det här men det är alltså så att Stevie Wonder har tagit anställning som värderare hos Garpenhus.
Inte mycket till varning då den redan hunnit klubbas.
Men detta kan inte vara de allra bäst spenderade ~3.3k som köparen någonsin gjort av med?
Stainless Steel Back DeVille??
ARMBANDSUR, Rado Sapphire.
No. 539 Ref R133332112 Boett bredd 24 mm Quartz urverk Original ask och instruktionsböcker medföljerauctionet.com
Det där var inte snällt mot Stevie! Han hade kunnat lyssna och känna sig till att det där är ett riktigt fulurInte många känner till det här men det är alltså så att Stevie Wonder har tagit anställning som värderare hos Garpenhus.