För det första är det ett 40-tals tryck på en 50-tals klocka, sen är det på tok för dålig kvalitet för att komma från longines från den tiden.
Är det så dåligt så får den ju gå i retur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För det första är det ett 40-tals tryck på en 50-tals klocka, sen är det på tok för dålig kvalitet för att komma från longines från den tiden.
Gillar "A real impossible to find"- biten! Det stämmer ju.77 euro på ebay. Undrar vad den kostar nu med fantasibezel hos hipstergubben. Tror inte en nolla extra räcker halvvägs.
www.instagram.com
Haha wtf77 euro på ebay. Undrar vad den kostar nu med fantasibezel hos hipstergubben. Tror inte en nolla extra räcker halvvägs.
www.instagram.com
Ja det kan man fråga sig. Han verkar bedöma att hittepåringen är värd 4233 euro iallafall... Bra timlön på att bygga dessa av vrak från ebay.Haha wtf
Himla trist att det funkar, bara…Ja det kan man fråga sig. Han verkar bedöma att hittepåringen är värd 4233 euro iallafall... Bra timlön på att bygga dessa av vrak från ebay.
Och en till från Angel Gallamini. Minst fyra stycken av dessa hos honom nu så jag betraktar det som uteslutet att han inte vet vad han gör.
Tror inte han gör dem. Såg ganska många innan de började dyka upp hos honom. Den första hjälpte Hodinkee till att marknadsföra.Klart han vet. Hans grej verkar ju vara att hitta renoveringsobjekt och sätta dit ny bezel (som han själv gör?). Något slags sociala-medier version av turistfälla.
Tror inte han gör dem. Såg ganska många innan de började dyka upp hos honom. Den första hjälpte Hodinkee till att marknadsföra.
Bring a Loupe: A Unique Roger Smith, A Breitling 'Raquel Welch,' And An Unusual Angelus Repeater
This week's round-up of vintage watches from around the world.www.hodinkee.com
Retorisk fråga?Blir less på hela förfarandet. Är det instablock om man synar bluffen öppet tro.
Blir less på hela förfarandet. Är det instablock om man synar bluffen öppet tro.
Kan bekräfta att han blockerat mina tre konton efter den förra uthängningen.Retorisk fråga?
Det betraktar jag det som uteslutet att han inte gör.
Inte blockat mig trots två kommentarer. Men är klockorna kvar på IG?Retorisk fråga?
Det betraktar jag det som uteslutet att han inte gör.
Hur övertydlig var du? Han är inte skitbra på engelska...Inte blockat mig trots två kommentarer. Men är klockorna kvar på IG?
Typ: falsk vridring, döda med eld.Hur övertydlig var du? Han är inte skitbra på engelska...
Då är det nog en fråga om handläggningstid bara.Typ: falsk vridring, döda med eld.
Förklara gärna vad som är mest fel, inte alltid så uppenbart för alla.Läskigt fulur som cirkulerat ett tag på diverse ställen under ett tantal år nu!!
Länk till sidan: Enicar Sherpa Ultradive
Ok, ska göra ett försök men du får gärna fylla i, för jag veta att du är duktig på att se felaktigheter på tavlor mm!Förklara gärna vad som är mest fel, inte alltid så uppenbart för alla.
Har ingen kännedom om FL alls, var ett spontanköp, men visst verkar index saknas och kronan vara fel. Kan inte uttala mig om resten, men tar bort klockan från annonsen. Sorry!”signerad krona” ja men med en annan tillverkares logga.
”Fin”, men index har försvunnit från tavlan…
Vidare så har jag inte sett en Harpoon innan som inte varit märkt just ”Harpoon” på bakboetten. Har du hittat fler @JacquesCosteau ? Min magkänsla är väl att den här är byggd av diverse delar ur någon indiers skrotåda…
Avslutad - Casio G-Shock G2000 FL-6JR *PB III*
Casio G-Shock G-2000 FL-6JR säljes. Screwback-modell med kultstatus, se b.l.a tråd på Watchuseek för en ordentlig genomgång: https://www.watchuseek.com/threads/casio-g-shock-g-2000-model-line-2000-2001.607706/ Har alla vanliga G-shock funktioner som 200 m WR, stöttålighet, alarm, tidtagarur...klocksnack.se
Det är inget fel att sälja den tycker jag. Men en lite mindre skönmålande beskrivning vore väl på sin plats kan jag tycka. Kronan ser ut att komma från en Revue förresten.Har ingen kännedom om FL alls, var ett spontanköp, men visst verkar index saknas och kronan vara fel. Kan inte uttala mig om resten, men tar bort klockan från annonsen. Sorry!