swissbeats
Basic
Tackar, skönt att höra!! Det var en kalkylerad risk så att sägaDet händer nog ganska ofta i början av ett klockintresse, positivt här är ju att du överbetalade med kanske 1.500 snarare än 15.000. Med andra ord ingen större mina, och om du ändå är nöjd med klockan är ju skadan relativt minimal!
Seiko 5 duggar inte jätte tätt på forumet och dom som sålts ligger väl snarare över tusenlappen än under tycker jag mig se. Jag tror dessutom det är vanligt att hela urverket byts ut eftersom det är samma 7s som bland annat används i skx? Jag tycker inte @swissbeats böhöver tänka så mycket på priset då det är en vintageklocka, då är den ju värd vad köparen vill betala Jag är dessutom tveksam till att kräva återköp på en vintageklocka köpt i butik för att man hört på ett klockforum att den borde varit billigare. Men vi får gratulera @swissbeats till ett nyfunnet intresse att odla
Tack @BarbaBaba för den varma kommentaren och kul @tilosius att du finner glädje av tråden! Det har sannerligen jag också gjort