Har G-shock i fält och när jag åker skidor. I fält för att den mår bra av lite lera och rekyl, när jag åker skidor för att inte ha metall dikt an kroppen. Fantastiska dinkor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Looking good!Byggde om min Riseman inatt så att jag fick på ett zulu, nöjd.
J
gw-4000-1a3er är fet. Köp!Jag funderar på en
gw-4000-1a3er nu när bezeln på min dw6500 har vittrat sönder. Hittar inga reservdelar heller
Perfekt beater! Kör hårt på resan!Självklart! Har en likadan som din ena, här på väg ut på löprunda i skogen. Den ska även med upp på Inkaleden och Machu Picchu om två veckor...
Har snöat in lite på G-shock endast pga alla coola funktioner, för egentligen är det en ganska ful klocka imo..
Men ändå vill jag på något vis ha en, det sägs ju att man måste ha en G-shock i sin samling
Nu till min fråga, har fastnat för dessa två:
Mudman G-9300
och Rangeman GW9400
Någon som kan ge lite för och nackdelar med dessa två? vilken ska man satsa på? Största skillnaden vad jag kan se är väl priset och att Rangeman är radio-kontrollerad!
Kör på Rangeman. Grymt snygg, trippelsensor, extra allt. Rangeman och Mudmaster är de coolaste modellerna som finns just nu när det gäller G-Shocks om du frågar mig.Har snöat in lite på G-shock endast pga alla coola funktioner, för egentligen är det en ganska ful klocka imo..
Men ändå vill jag på något vis ha en, det sägs ju att man måste ha en G-shock i sin samling
Nu till min fråga, har fastnat för dessa två:
Mudman G-9300
och Rangeman GW9400
Någon som kan ge lite för och nackdelar med dessa två? vilken ska man satsa på? Största skillnaden vad jag kan se är väl priset och att Rangeman är radio-kontrollerad!
Ser fram emot det!Har en rangeman på ingående. Kan återkomma med bilder.
Du får besöka något ställe som har redigt med tidvatten och testa.Barnsligt förtjust i min GLX 6900. Förstår inte hur jag klarat mig utan tidvattenvisare och månfas tidigare.
Jag har Göta Älv i sikte varje dag när jag cyklar till och från jobbet och jag tycker mig ana en viss variation från gång till gång. Och med tidvattenkomplikation vet jag ju om det beror på vind och regn eller tidvatten. Jag har inte klart för mig ännu vad jag ska göra med den kunskapen, men det känns himla coolt faktiskt. På riktigt. Helt utan ironi.Du får besöka något ställe som har redigt med tidvatten och testa.
Jobbar på tankafartyg och ibland upplever vi 5-8m tidvatten. Sjukt och se när man i van vid Sveriges tidvatten.Jag har Göta Älv i sikte varje dag när jag cyklar till och från jobbet och jag tycker mig ana en viss variation från gång till gång. Och med tidvattenkomplikation vet jag ju om det beror på vind och regn eller tidvatten. Jag har inte klart för mig ännu vad jag ska göra med den kunskapen, men det känns himla coolt faktiskt. På riktigt. Helt utan ironi.
Ursäkta min okunskap nu, och nu går jag helt off topic, men hur märks tidvatten ute tlll havs? Känns/syns/märks det eller noterar man det bara på instrumenten?Jobbar på tankafartyg och ibland upplever vi 5-8m tidvatten. Sjukt och se när man i van vid Sveriges tidvatten.
Hur mycket skiljer det sig i älven vanligtvis?
Stenhård! Grattis!
Tackar tackar. Lite funktioner att lära sig.Stenhård! Grattis!
Gratulerar. Cool Rangeman! Vad har du för handledsmått?
Tack tack! 17,5 17,6 typ. Så det är inga trähuggar handleder.Gratulerar. Cool Rangeman! Vad har du för handledsmått?
Låter som en bra idé, bara att köpa.Ot: bör man köpa ps4at och fallout4 snart ?
Grattis! Och ja och ja!Tack tack! 17,5 17,6 typ. Så det är inga trähuggar handleder.
Den är stor men sitter jävligt gött.
Ot: bör man köpa ps4at och fallout4 snart ?
+1. Har själv en Rangeman som jag är tvärnöjd med. Blir en till är jag sugen på en Steelmodell som @yonsson har.Kör på Rangeman. Grymt snygg, trippelsensor, extra allt. Rangeman och Mudmaster är de coolaste modellerna som finns just nu när det gäller G-Shocks om du frågar mig.