• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gamingtråden

Semi-OT: Är ett GTX 1060 colorful mini OC 6gb någonting att ha eller är det totalt skräp? Tänkt spela lite cs :)

Paketöppning :).
5ED32280-8046-4634-AA71-93F09055C264.jpeg
D8F26939-BE81-44C6-9F92-8A74587E771F.jpeg

Vad kan det vara?
CFAA5B3D-BE8A-416A-90F9-3EFD6233A4A9.jpeg

Nice!
286A9F4E-7148-45DD-8F96-A104FE81970F.jpeg
Litet och nätt. Se nedan jämförelse mot dosan.
BD48E35D-756D-4C6D-B149-5CD934FD604E.jpeg

Nu är det bara att koppla in och återuppleva barndomsminnen.

Jag väntar på ett likadant, bör dyka upp i morgon. Hoppas du beställde extra kontroll med längre sladd.
Tillbehörspaket: CHECK.
dock från en annan leverantör så har inte kommit än.
Måste erkänna att jag är lite ringrostig på super mario 3. Går inte snabbt att varva...

Någon KS-gamer som behöver en ny skärm? Har en Asus ROG Swift PG278Q som inte används längre. Blir svår att skicka då jag inte har kvar kartongen, finns i Uppsala men kan mötas upp med några mils radie om så önskas. Skicka ett PM vid intresse så kommer vi överens om pris :)

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2714866

Spelar igenom the last of us igen. Helvete vad bra det är!
Någon mer som är sugen på tvåan som ska komma snart?:)

Spelar annars oftast tomb raider och metro.

Med tanke på att jag håller The Last of Us som världens bästa spel genom tiderna, alla kategorier, så kan jag väl lugnt påstå att suget efter Part 2 är hyfsat stort. Bra att ND inte skyndar igenom utvecklingen, men det tar ju sån tiiiiid... :arghh:

Med tanke på att jag håller The Last of Us som världens bästa spel genom tiderna, alla kategorier, så kan jag väl lugnt påstå att suget efter Part 2 är hyfsat stort. Bra att ND inte skyndar igenom utvecklingen, men det tar ju sån tiiiiid... :arghh:
Alltså. Helvete vilket spel!
Jag stör mig lite på att Joel är så jävla talanglös på att skjuta:)

Men helvete vilket spel. Tappat mååånga timmar socialt liv på det spelet:D

Började med lol när det släppte betan 2009 (eller var det 2010?). Sedan spelade jag till och från hela tiden tills jag flyttade ihop med tjejen. Då var det slutspelat. Hade min peak i S3 då låg jag i Diamond II och härjade, sen gick det utför :D

Någon som spelar CS ännu? Skulle vara roligt att köra en KS Gather!

Alltså. Helvete vilket spel!
Jag stör mig lite på att Joel är så jävla talanglös på att skjuta:)

Men helvete vilket spel. Tappat mååånga timmar socialt liv på det spelet:D

Jag kör en no gun-run på Grounded mode. Inga skjutvapen tillåtna, förutom där det är scriptat såklart (Bill's Town och snipingbanan utanför Pittsburgh efter kloakerna). Pilbåge är ju ok, men jävlariminlillalåda vad svårt det är! Har fastnat lite med Ellie och David just nu, men jag ska fan vidare. Krävs en helt annan planering och envishet än en vanlig run, men så jävla tillfredsställande när man tar sig vidare.

Jag kör en no gun-run på Grounded mode. Inga skjutvapen tillåtna, förutom där det är scriptat såklart (Bill's Town och snipingbanan utanför Pittsburgh efter kloakerna). Pilbåge är ju ok, men jävlariminlillalåda vad svårt det är! Har fastnat lite med Ellie och David just nu, men jag ska fan vidare. Krävs en helt annan planering och envishet än en vanlig run, men så jävla tillfredsställande när man tar sig vidare.
Det är fan dedication!
Om du inte testat så rekomenderar jag att du spelar Metro-spelen, och såklart läser böckerna också.

Spelar man på svåraste så har man ingen HUD, och inga pointers eller liknande. Dvs du måste testa alla dörrar om man ens kan öppna dem, eller om de är låsta. Vilka saker man kan röra och vad för saker man kan plocka upp:)
Det blandat med rysk misär är fantastiskt

Det är fan dedication!
Om du inte testat så rekomenderar jag att du spelar Metro-spelen, och såklart läser böckerna också.

Spelar man på svåraste så har man ingen HUD, och inga pointers eller liknande. Dvs du måste testa alla dörrar om man ens kan öppna dem, eller om de är låsta. Vilka saker man kan röra och vad för saker man kan plocka upp:)
Det blandat med rysk misär är fantastiskt
Kör ju enbart Playstation nuförtiden så inledde med Last Light till PS3. Älskar det spelet, blev ju såklart tvungen att läsa böckerna också. Grymma miljöer! Har ju såklart Redux-versionerna av spelen, men har bara kört inledningen på det första.

Vet inte riktigt vad jag ska känna inför Exodus, men är försiktigt förväntansfull.

Tillbaka
Topp