Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kommer säkert mer allt eftersom betan går vidare. Jag har en hel del story kvar, dock. Efter vete tusan hur många timmar spelande (iallafall ett par timmar om dagen sen release) har jag inte ens kommit upp i 60% total completion! Och av storyn, knappt halvvägs. Sjukt mycket att göra, vilket är grymt kul för mig! Spenderar väldigt mycket tid med att jaga. Behöver bara sänka en perfekt panter för att låsa upp den ultimata väskan, exempelvis. Sen plockar jag trapper outfits så gott det går.RDR Online känns som en skaplig besvikelse, visserligen bara beta än så länge, men ändå? Stjäla hästar och bara rida omkring på en karta man kan utantill vid det här laget. Vad har jag missat? Kört några story-missions, men dom slutade komma upp efter att ha klarat typ 6-7st.
Du har rätt, besvikelse var kanske lite hårt. Spela storyn på rdr2 var det bästa jag spelat. Sjukt svårt att trumfa detDet kommer säkert mer allt eftersom betan går vidare. Jag har en hel del story kvar, dock. Efter vete tusan hur många timmar spelande (iallafall ett par timmar om dagen sen release) har jag inte ens kommit upp i 60% total completion! Och av storyn, knappt halvvägs. Sjukt mycket att göra, vilket är grymt kul för mig! Spenderar väldigt mycket tid med att jaga. Behöver bara sänka en perfekt panter för att låsa upp den ultimata väskan, exempelvis. Sen plockar jag trapper outfits så gott det går.
Och får jag lite tid över kanske jag kör ett uppdrag...![]()
Fick min i posten igår efter att jag kommit hem från jobbet, lång väntan på att barnen och tjejen skall lägga sig för att få lira och inse att jag har blivit värdelös på SSBDå skall vi se..
![]()
Haha ja! Jag har också blivit helt värdelös! Får mycket stryk nu i början.Fick min i posten igår efter att jag kommit hem från jobbet, lång väntan på att barnen och tjejen skall lägga sig för att få lira och inse att jag har blivit värdelös på SSB
Så nu är det hårdträning som gäller, jag undrar bara när jag skall hinna sova(eftersom jag bara spelar efter att barnen lagt sig)
Fortnite ps4 någon?
Tack för ikväll ni som var med!
Klocksnacks CS lag gick obesegrade genom kvällen.
Klocksnacks Dota 2 lag behöver vi däremot inte prata om!![]()
Givetvis, alla kan inte leka med konsoler!Ingen som lirar BFV på PC?
Yes, samma. Lirat sen 1942, orginaletGivetvis, alla kan inte leka med konsoler!
Har lirat alla BF sen BF2.
Vill du lira är det bara att lägga till mig på Origin. Samma nick!
Spelar inte så jäkla mycket nuförtiden tack vare barn, jobb & sambo..
Nja, vettefan om vi har nått lag. Har spelats en match mig veterligen haha, men det är ju inget som hindrar att du försöker dra ihop någotHar vi ett klocksnack gäng som spelar Dota? Spelar själv lite på helgerna![]()
Älskar (med) rdr2 varje kväll. Jagar mest...Lite tomt nu efter att ha klarat RDR2... Har God of War kvar men gillade det inte helt hundra heller
RDR2 är det mest imponerande spel som gjorts. Storyn var bra men var lite dåliga grejer så ingen 10 av 10 i min bok.
Samma här! Trots att jag spelar minst ett par timmar per dag, sen release, så har jag bara klarat 60% av storyn. Jag har inte bråttom. Jag gillar att låta såna här spel ta sin tid.Älskar (med) rdr2 varje kväll. Jagar mest...Så otroligt fint! Kommer på mig själv rida runt och bara titta varje gång jag spelar.
Fyfan va avundsjuk jag blir.. Ett par timmar om dagen för spel är ju drömmen!Samma här! Trots att jag spelar minst ett par timmar per dag, sen release, så har jag bara klarat 60% av storyn. Jag har inte bråttom. Jag gillar att låta såna här spel ta sin tid.
Och sen är det ju sjukt kul att jaga och köra challenges! Lyckats klara alla master hunter och gambler-challenges. Har några kvar i dom andra. Fixar outfits från trappern också.
Man kommer in i det...sen kommer man ju aldrig fram ändå, alltid nån som ropar eller nåt bakhåll eller nån trevlig älg eller farm med grisar man måste avliva.Finns det ingen riktig fasttravel i RDR2?
Har ju låst upp den i Arthur's tält men den är ju enkelriktad, så drygt o rida överallt...
Nej, det är en one way ticket från campen, inte som i t ex Skyrim.Finns det ingen riktig fasttravel i RDR2?
Har ju låst upp den i Arthur's tält men den är ju enkelriktad, så drygt o rida överallt...
Det hjälper att vara singel, barnfri och ha nära till jobbet!Fyfan va avundsjuk jag blir.. Ett par timmar om dagen för spel är ju drömmen!![]()
Är ingen fena på datorspel men har mekat med datorer lite grann, låter som grafikkortet inte orkar, prova att dra ner inställningarna på spelet till lägsta inställningen och öka på eftersom och se om det kommer tillbaka. Kolla även nätverksuppkopplingen.Någon här som är duktig på datorer?
jag blir inte riktigt klok på mitt lag jag har i min dator... När jag spelar (CS) så händer det att det fryser, skärmen fryser men 'gubben' rör sig.
för att försöka förtydliga, jag går rakt fram, skärmen fryser, jag ser gubben helt stilla men när laget är över ca 1-3sek senare så har gubben fortsatt gått.
svårt att förklara, men någon med lite koll kanske fattar vad jag menar!
är det bara att köpa ny burk eller kan jag på något sätt fixa det själv? grafikkort?
nätverket är det inga bekymmer med alls. så det är uteslutet.Är ingen fena på datorspel men har mekat med datorer lite grann, låter som grafikkortet inte orkar, prova att dra ner inställningarna på spelet till lägsta inställningen och öka på eftersom och se om det kommer tillbaka. Kolla även nätverksuppkopplingen.
nätverket är det inga bekymmer med alls. så det är uteslutet.
ska testa som du säger, och hoppas det hjälper!
tänkte göra en återställning av datorn också, rensa på lite skräp och ominstallera allt.![]()