• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Körde själv en tupplur ofrivillig kom en sån där härlig migrän attack då jag lätt kan få det på grund av min ögonsjukdom starkaste solljuset på länge och snö
1000056074.jpg
Ajaj, hoppas att du mår bättre nu då!
Är själv känslig för kombinationen snö/sol. Men klarar mig från huvudvärk, dock väldiga spänningar i nacke och rygg....reumatiskt, stelopererad nacke... och mycket skärmjobb nu för tiden, inte bästa kombinationen, sen gammeln som gör sitt med ögon mm.

Ajaj, hoppas att du mår bättre nu då!
Är själv känslig för kombinationen snö/sol. Men klarar mig från huvudvärk, dock väldiga spänningar i nacke och rygg....reumatiskt, stelopererad nacke... och mycket skärmjobb nu för tiden, inte bästa kombinationen, sen gammeln som gör sitt med ögon mm.
Tackar för omtanken, lär nog få dras med det till kvällen.
Låter inte kul för dig heller, vi får kämpa på tills vi kan dyka ner i fredags soffan👍

Vår gamle G-Shock räv @Daion har gjort ett break från forumet på obestämd tid. Nu väntar en hälsoresa och vad är då bättre än en fabriksny Garmin tactix 8 amoled 51mm som medkompanjon
😎👍 Bara gasa på nu

Fick lov att dela bilderna i tråden Det är alltid kul att posta bilder på grymma klockor
1000056096.jpg
1000056109.jpg
1000056103.jpg
1000056106.jpg

Själv slutar jag av jobbet strax
1000056112.jpg

Det gör du rätt i 👍
Är det där en Forerunner 265?
Det får bli så. Många 10-12 timmarsdagar på jobbet känns av, jag har ingen ersättare då kollegan som hade detta tidigare fick byta avd och ett nytt datasystem skulle komma.....I september......chefen frågade "har du fyllt i semesterlistan?" Fet jävla chans att det blir nån sem. Sitter jag här o klagar inför en bonde! Jag ska bara hålla tyst i sammanhanget😉
Hoppas bli piggare till imorrn.

Det är en Forerunner 55. Riktigt behändig😃

Hade en tuff resdag härom veckan och när jag kom hem 22:30 var jag som ett barn som var övertrött. Dagen efter tittade jag på hur body battery såg ut och jag hade 5 kvar. Var helt slut i kroppen även dagen efter. Har inte tidigare använt det men just då stämde det med känslan i kroppen

Tillbaka
Topp