• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Vad borde jag använda GMT-skalan till? 🧐
Jag kommer att få medarbetare i Lisle nära Chicago. Där kan det vara 7 timmars förskjutning i tiden. Jag skulle vilja att pilen visar var på dygnet de befinner sig, där ett ett varv på skalan alltså är 24 timmar, inte 12. Så att jag direkt utan att tänka förstår vad klockan är där.
Så kommer jag på nåt en sen kväll som jag behöver förmedla vill ja enkelt se om det är kontorstid eller inte där borta.

Bara inse att jag har kommit in i någon sorts Fitness klocka period den taktiska hepanter är helt som bortblåst😳
1000056600.jpg
Varför finns inte skrattemojin kvar!!😂

Hans tavla är väldigt konfigurerbar och genomtänkt. Man kan ha 3st sparade profiler direkt i klockan och byta direkt efter situation eller humör :)
Ja, den ser riktigt trevlig ut!
Håller på att ladda ner den nu, men det verkar ta ett bra tag att installera den, så jag undrar lite om det krånglar. Det brukar ju gå förhållandevis snabbt att få dem installerade.

Ja, den ser riktigt trevlig ut!
Håller på att ladda ner den nu, men det verkar ta ett bra tag att installera den, så jag undrar lite om det krånglar. Det brukar ju gå förhållandevis snabbt att få dem installerade.
Ibland är det Garmin Iq som är segt. Du kan stänga fönstret i mobilen och så dyker den upp i klockan direkt.

Ibland är det Garmin Iq som är segt. Du kan stänga fönstret i mobilen och så dyker den upp i klockan direkt.
För att komma åt godbitarna krävs PRO-version.
Men han är en av de som spelar på ens goda minne. Så ingen avgift utan en rimlig donation. Hur mycket är det, vad är rimligt? 3 Dollar? 4 Dollar? 5 Dollar? Eller?

För att komma åt godbitarna krävs PRO-version.
Men han är en av de som spelar på ens goda minne. Så ingen avgift utan en rimlig donation. Hur mycket är det, vad är rimligt? 3 Dollar? 4 Dollar? 5 Dollar? Eller?
Tror att jag skickade honom 3-4 dollar för något år sedan, enligt shoppen från 2 euro.

Senast ändrad:
Jag kommer att få medarbetare i Lisle nära Chicago. Där kan det vara 7 timmars förskjutning i tiden. Jag skulle vilja att pilen visar var på dygnet de befinner sig, där ett ett varv på skalan alltså är 24 timmar, inte 12. Så att jag direkt utan att tänka förstår vad klockan är där.
Så kommer jag på nåt en sen kväll som jag behöver förmedla vill ja enkelt se om det är kontorstid eller inte där borta.
Det går att confa en alternativ 24h tid på tavlan. Borde gå att göra i den inbyggda tavlan på Tactix.

Är det istället för dual time? För det finns det säkert megamånga urtavlor som har dubbel tidvisning. Men det kanske inte är lika c00lt 😎

Någon som har testat köra flera aktiviteter samtidigt och fått det att funka? Startade en aktivitet och promenerade till ett utegym. Där switchade jag till gymövningar och det funkade utan problem. När jag var klar switchade jag tillbaka till huvudaktivitet, promenerade hem och sparade. Ingenting kom över till Garmin Connect. I history på klockan ser jag min promenadrunda men utan de övningarna jag har gjort. 🤷

Någon som har testat köra flera aktiviteter samtidigt och fått det att funka? Startade en aktivitet och promenerade till ett utegym. Där switchade jag till gymövningar och det funkade utan problem. När jag var klar switchade jag tillbaka till huvudaktivitet, promenerade hem och sparade. Ingenting kom över till Garmin Connect. I history på klockan ser jag min promenadrunda men utan de övningarna jag har gjort. 🤷
Någon skrev om liknande problem. Helt värdelöst.

Inte registrerat = räknas inte 😬

Är det någon som vet varför man inte får någon påverkan på body battery när man kör till exempel en tupplur på 30 minuter. Kör alltså det i tupplursläget i Venu 3 med inställd timer och allt 🤔
1000056645.png

Är det någon som vet varför man inte får någon påverkan på body battery när man kör till exempel en tupplur på 30 minuter. Kör alltså det i tupplursläget i Venu 3 med inställd timer och allt 🤔
1000056645.png
Jag har för mig att jag fått det efter powernap med timer även vid bara vila i soffa utan timer.

Tillbaka
Topp