Säkert någon inställning. Jag får aldrig någon sömn registrering när jag sover sittandes i soffan vilket jag tycker också är konstigt.Jag också tycker det borde även komma in när man kör med timer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säkert någon inställning. Jag får aldrig någon sömn registrering när jag sover sittandes i soffan vilket jag tycker också är konstigt.Jag också tycker det borde även komma in när man kör med timer.
Säkert någon inställning. Jag får aldrig någon sömn registrering när jag sover sittandes i soffan vilket jag tycker också är konstigt.
Precis någon gång jag har somnat i soffan så vet jag att exempelvis min tactics registrerade att jag har sovit 15 minuter fast att jag låg i 45 så den möter väl troligtvis när man hamnar i lite mer djupare sömnstadie därav att den inte alltid registrerar tupplurarna med plus på kroppsbatteriet
Inte jag heller. Och ändå har jag provat många ggr...Säkert någon inställning. Jag får aldrig någon sömn registrering när jag sover sittandes i soffan vilket jag tycker också är konstigt.
Då har ni inte "gamnackedektetering" påslaget...Inte jag heller. Och ändå har jag provat många ggr...![]()
Det finns som funktion i Samsung Galaxy buds 3 proDå har ni inte "gamnackedektetering" påslaget...
Den mest sjuka med den här klockan är faktiskt batteriet tiden också.Trevligare så här![]()
Ja det är den och Garmin anger batteritiden upp till 14 dagar. Jag har allt påslaget på den och är supernöjd med den.Den mest sjuka med den här klockan är faktiskt batteriet tiden också.
Tactixs slukar ganska rejält med ström. Men den här är riktigt snål
Söndag är ju en vilodag sedan gammaltGalet lite steg idag för att vara jag![]()
Tackar ödmjukast för engagemanget!
Jaja, den är fantastisk, men hur du vrider och vänder på det så är den gjord av äkta plast. Inte toppad med titaaaaannn!Den mest sjuka med den här klockan är faktiskt batteriet tiden också.
Tactixs slukar ganska rejält med ström. Men den här är riktigt snål
Båda är gjorda av fiberförstärkt polymer. Tactix har bakre skydd av titan samt bezeln av titan.Jaja, den är fantastisk, men hur du vrider och vänder på det så är den gjord av äkta plast. Inte toppad med titaaaaannn!![]()
Där hör du @ironcastle de är ingen full titanium mrgBåda är gjorda av fiberförstärkt polymer. Tactix har bakre skydd av titan samt bezeln av titan.
Finns Marq också om man vill ha helt i titan eller kolfiber.
Next level helt enkeltFinns Marq också om man vill ha helt i titan eller kolfiber.
Den är läskig den varianten ändå.. pris kontra värdeminskning..Finns Marq också om man vill ha helt i titan eller kolfiber.
Eller vänta in foreunner 975 o gå fitness!Next level helt enkelt![]()
Bara om den kommer med inbyggd ficklampa och vettigt prissatt.Eller vänta in foreunner 975 o gå fitness!
Själv tycker jag inte de är värt pengarna med tanke på livslängden på elektroniken.Den är läskig den varianten ändå.. pris kontra värdeminskning..
Då får man inte vara en flippare som jag och sälja efter ett halvår
Tänker mig bara tanken om man köper en sån Marg värsting för runt 30 k
Sen vill man sälja efter 3-4 år
Då borde ju värdet vara i botten samt tekniken lite bakom det som är modernt just då![]()
De är just det, om man köper en och kör owg i 7 år så kanske de blir försvarbartSjälv tycker jag inte de är värt pengarna med tanke på livslängden på elektroniken.
Amoled skärmar håller kanske i 4-5 år.De är just det, om man köper en och kör owg i 7 år så kanske de blir försvarbart![]()
"Enligt expertisen kan vi räkna med att en vanlig oled-skärm kan användas i drygt 20 000 timmar, vilket motsvarar fem timmar per dag under elva års tid"Amoled skärmar håller kanske i 4-5 år.![]()
Borde man inte för en rimlig kostnad kunna få den utbytt av garmin om man köper en så pass dyr klocka?Amoled skärmar håller kanske i 4-5 år.![]()