• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Har också en fråga vet inte om någon som kan hjälpa mig med det men en av anledningen till att jag ville skaffa Venu 3 var att jag skulle kunna ta emot och prata i telefonen vid inkommande samtal.
När jag har gjort installationen klart så kommer det upp en information om att min Google Pixel 7 pro inte kompatitabel för samtal med Venu 3.
Är det någon mer som har fått samma problem?
Känns konstigt att den skulle inte funka ihop med Pixel telefoner. Har du kollat om allt är uppdaterat? Dvs mjukvaran i klockan, Garmin Connect och din telefon har senaste OS update?

1000023957.jpg

De är fortfarande kul och jag tar på de då och då. I början var det kul att få in så mycket data som möjligt men nu behöver jag bara mest sömn och träningsdata. Övriga tider kan jag ta på mig annat roligt. 🙂
Bra reflektion.
Du har ju helt rätt i det påståendet egentligen. Jag gör ändå inget med träningsdatat ändå om man ska vara sådan, inte med sömnen heller mer än kollar resultatet på morgonen. All tid däremellan gör jag definitivt ingenting med s a s. Så då skulle man ju rent teoretiskt kunna blanda upp den tiden med en Sinn t ex. Om man bara orkar engagera sig så pass. Garmin är ju inte dumt alltså. Inte alls faktiskt.

Senast ändrad:
Bra reflektion.
Du har ju helt rätt i det påståendet egentligen. Jag gör ändå inget med träningsdatat ändå om man ska vara sådan, inte med sömnen heller mer än kollar resultatet på morgonen. All tid däremellan gör jag definitivt ingenting med s a s. Så då skulle man ju rent teoretiskt kunna blanda upp den tiden med en Sinn t ex. Om man bara orkar engagera sig så pass. Garmin är ju inte dumt alltså. Inte alls faktiskt.
Garmin 24/7 är rätt påstående @ironcastle sälj sinn nu😀

Har också en fråga vet inte om någon som kan hjälpa mig med det men en av anledningen till att jag ville skaffa Venu 3 var att jag skulle kunna ta emot och prata i telefonen vid inkommande samtal.
När jag har gjort installationen klart så kommer det upp en information om att min Google Pixel 7 pro inte kompatitabel för samtal med Venu 3.
Är det någon mer som har fått samma problem?
Har tyvärr inte parat min för samtal, hoppas att det löser sig.

Fick svar från Garmin nu angående samtal med Google Pixel mobil o Venu 3

Tack för att du har kontakt med Garmin Support.

Jag har nu kollat i vårt system och det stämmer som du säger att du kommer inte kunna ha Google-assistent på detta, det är tillverkat av telefonen som har gjort att dessa två inte går ihop.

Det kan vara så att dom kanske kommer släppa en uppdatering på telefonen så att det fungerar med varandra senare. Skulle dom släppa en uppdatering och det fortfarande inte fungerar så återkom gärna till oss så vi kan detta vidare till våra utvecklare och kolla lite vad vi kan göra åt detta.

Ha en fin dag och en trevlig vecka!

Tillbaka
Topp