• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Fick svar från Garmin nu angående samtal med Google Pixel mobil o Venu 3

Tack för att du har kontakt med Garmin Support.

Jag har nu kollat i vårt system och det stämmer som du säger att du kommer inte kunna ha Google-assistent på detta, det är tillverkat av telefonen som har gjort att dessa två inte går ihop.

Det kan vara så att dom kanske kommer släppa en uppdatering på telefonen så att det fungerar med varandra senare. Skulle dom släppa en uppdatering och det fortfarande inte fungerar så återkom gärna till oss så vi kan detta vidare till våra utvecklare och kolla lite vad vi kan göra åt detta.

Ha en fin dag och en trevlig vecka!
Bra anledning till att byta telefon 🙂

Infinity batteri ♾️ 🔋 :woot:
1000023990.jpg

Fick svar från Garmin nu angående samtal med Google Pixel mobil o Venu 3

Tack för att du har kontakt med Garmin Support.

Jag har nu kollat i vårt system och det stämmer som du säger att du kommer inte kunna ha Google-assistent på detta, det är tillverkat av telefonen som har gjort att dessa två inte går ihop.

Det kan vara så att dom kanske kommer släppa en uppdatering på telefonen så att det fungerar med varandra senare. Skulle dom släppa en uppdatering och det fortfarande inte fungerar så återkom gärna till oss så vi kan detta vidare till våra utvecklare och kolla lite vad vi kan göra åt detta.

Ha en fin dag och en trevlig vecka!
Konstigt. Jag kan ta samtal på min Fenix 8 med Samsung och prata med Gemini/google Assistant.

Har också en fråga vet inte om någon som kan hjälpa mig med det men en av anledningen till att jag ville skaffa Venu 3 var att jag skulle kunna ta emot och prata i telefonen vid inkommande samtal.
När jag har gjort installationen klart så kommer det upp en information om att min Google Pixel 7 pro inte kompatitabel för samtal med Venu 3.
Är det någon mer som har fått samma problem?
Nu har ju inte jag en Venu 3 men däremot en Pixel 9 och jag har inga problem som dessa. Sen på bollen, jag vet.

Detta var nog min bästa nattsömn "mitt i veckan" på bra länge.
Ska man hinna träna innan jobbet blir det tidiga morgnar, revelj redan 04:30. Ska man då också hinna med att sova tillräckligt mycket blir det även tidiga kvällar. Så igår somnade jag före kl 21.
Men det betalade sig uppenbarligen.
20250321_065304.jpg

Och då den vanliga morgonfysen på det.
20250321_065444.jpg

Detta var nog min bästa nattsömn "mitt i veckan" på bra länge.
Ska man hinna träna innan jobbet blir det tidiga morgnar, revelj redan 04:30. Ska man då också hinna med att sova tillräckligt mycket blir det även tidiga kvällar. Så igår somnade jag före kl 21.
Men det betalade sig uppenbarligen.
20250321_065304.jpg

Och då den vanliga morgonfysen på det.
20250321_065444.jpg
Enligt min fysioterapeut ska man, iallafall som medelålders man, undvika ryggövningar före lunch för att minimera risken för skador. Minns inte exakt varför. Men han sa inget om mitt i natten 😀

Något piggare denna fredag va jämfört mot förra?
Ja det är väsentlig skillnad! Jag fyllde på ordentligt under helgen och har sovit bra under veckan, nu ska jag se till att komma i säng i bättre tid(tidigare) istället för att nicka till i soffan först, sen borde jag ha det under kontroll!😃

Det är ju nästan cyklingsbart nu så får köra igång med träning, då ska ju batteriet ladda bättre och borde hålla energi längre?

Ja det är väsentlig skillnad! Jag fyllde på ordentligt under helgen och har sovit bra under veckan, nu ska jag se till att komma i säng i bättre tid(tidigare) istället för att nicka till i soffan först, sen borde jag ha det under kontroll!😃

Det är ju nästan cyklingsbart nu så får köra igång med träning, då ska ju batteriet ladda bättre och borde hålla energi längre?
Precis men börja försiktigt så det inte blir motsatt effekt.
Lagom träning i början sen öka succesivt till en nivå som passar dej. Träning stärker ju hjärtat, minskar stress gör så att du också sover bättre.
Men som sagt inte gasa på för hårt i början bara 👍

Enligt min fysioterapeut ska man, iallafall som medelålders man, undvika ryggövningar före lunch för att minimera risken för skador. Minns inte exakt varför. Men han sa inget om mitt i natten 😀
Haha, ajaj, då är jag i riskzonen. Men än så länge tycker jag snarare att jag känner mig starkare över tid. Så jag tror att det går åt rätt håll s a s. 😇

Tillbaka
Topp