Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man får ju inte ha bråttom.Tack för tipset.
Jag beställde faktiskt också två liknande band från Aliexpress från en annan säljare så klockan fick stanna trots allt
Haha nej, jag har inte sett röken av mina hellerMan får ju inte ha bråttom.
Inte jag, men vilka jävla armar.Någon som ser vilken modell de här är?
Crossfit legenden ”fraser”Inte jag, men vilka jävla armar.
Tactix delta misstänker jag.Någon som ser vilken modell de här är?
Jag har haft exakt det här armbandet:Någon som beställt band från yedi ?
Är sugen på att testa både silikon bandet och länk.Armband till Garmin - Yedi
Köp armband till Garmin Garmin har många klockor för olika aktiviteter och finns i alla möjliga storlekar. Yedi har därför tre olika storlekar på armband, 20,22 samt 26 mm, så att du ska kunna macha just din Garmin-klocka. Klicka här för att ta reda på vilken storlek som passar din klocka!yedi.se
Det är ju en viss prisskillnad och du säger att skillnaden inte var så storJag har haft exakt det här armbandet:
Köp Länkarmband till Garmin Fenix 5X/6X/7X med Quickfit 26mm - Svart - Yedi
Köp Länkarmband till Garmin Fenix 5X/6X/7X med Quickfit 26mm - Svart hos oss! Hitta armbandet som speglar din stil och gör din Smart Watch personlig.yedi.se
Skillnaden var att jag betalade 70kr hos Amazon
Det är en ungefärlig kopia av originalbandet i titan. Köpte originalet istället men ungefär lika sköna att bära.
Inflationen har gjort att det har blivit 10kr dyrareDet är ju en viss prisskillnad och du säger att skillnaden inte var så stor
Har du någon länk till säljaren du köpte ifrån?
Tack!Inflationen har gjort att det har blivit 10kr dyrare
TiMOVO Band Compatible with Garmin Fenix 7X/Fenix 6X/Fenix 6X Pro/Fenix 5X/Fenix 5X Plus/Fenix 3/Fenix 3 HR, 26mm Quick Release Stainless Steel Watch Band for Mk1/Mk2/Mk2i/D2 with Tri-fold Clasp,Black : Amazon.se: Sport & outdoor
TiMOVO Band Compatible with Garmin Fenix 7X/Fenix 6X/Fenix 6X Pro/Fenix 5X/Fenix 5X Plus/Fenix 3/Fenix 3 HR, 26mm Quick Release Stainless Steel Watch Band for Mk1/Mk2/Mk2i/D2 with Tri-fold Clasp,Black : Amazon.se: Sport & outdoorwww.amazon.se
Bekräftar! Utan tvekan.Tactix delta misstänker jag.
Tur du inte klickade hem!Tack!
Tur att jag inte var alltför snabb med att klicka på köp-knappen, såg att det var 26mm.
Jag ska ha 22mm och då är det 293 kr istället, märkligt med sådan skillnad.
Du anser det ändå köpvärt?
Mina, som är två månader gamla och hyfsat flitigt använda, håller ihop fortfarande.Fick dom äntligen i dag. Verkar vara helt ok kvalitet.
Just nu är det galet bra priser. Så man kan ha ett lager.Mina, som är två månader gamla och hyfsat flitigt använda, håller ihop fortfarande.
Hur ligger det till m tull och andra avgifter idag? Är dåligt uppdaterad.Beställde ett gäng till. 48:- på rea. Sjuka priser.
YAYUU Outlets Store
YAYUU Outlets Store - Amazing products with exclusive discounts on AliExpress
Discover the wide range of products from AliExpress Top Seller YAYUU Outlets Store. Enjoy ✓Free Shipping Worldwide! ✓Limited Time Sale ✓Easy Return.a.aliexpress.com
Klarade mig. Skickades från Kina via Ungern.Hur ligger det till m tull och andra avgifter idag? Är dåligt uppdaterad.
Ingen erfarenhet, men bjuder på en spontan tanke ändå Ser klart kompetent ut, och bra batteritid. Men den svartvita skärmen känns ju trots tyvärr jäkla trist.Någon här som har erfarenhet av Instinct 2? Är sugen på att byta ut min Fitbit mot en 2s Solar då jag kör Garmin i övrigt. Kommer att springa en del med den också men mest bara som aktivitetsklocka.