Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ne dem är snyggare med patinaHehe, vill du ha en i nyskick vet du var den finns!![]()
Haha, det säger du bara för att din är schletenHaha ne dem är snyggare med patina![]()
Den används som den skallHaha, det säger du bara för att din är schleten![]()
Är det originalgummit du kör idag?
Yes, kör gummibandet idag.Är det originalgummit du kör idag?
Den är snygg på gummit blir rockigt nästan som en skinnpajYes, kör gummibandet idag.![]()
Snygg. Och visar veckor! Går det att få bort staplarna längst ner?
Jodå det går att byta staplarna till något annat.Snygg. Och visar veckor! Går det att få bort staplarna längst ner?
Skulle man kunna få besvära om namnet?
Spontant tänker jag på Venu-modellen. Finns i olika storlekar. Mycket Garmin för pengen. Känns väl inte som man behöver en Fenix, premiummodellen, om man bara ska golfa med den. Dessutom är den nog att betrakta som klumpig i de fallen. Men Venu, mindre och lättare sitter nog bättre då.Hej,
Jag kan inget om Garmins klockor men sonen önskar sig en till sin födelsedag. Han vill bara använda den när han spelar golf och kanske när han fystränar. Han har spelat hockey länge men la av för ca ett år sedan. Han fyller 22 nu. Kan ngn rekommendera vad jag ska köpa? Jag antar att man sedan hittar bra priser på dem på nätet? Eller kanske i ngn butik i Gbg?
Finns ju tom golf klockor i Garmin sortimentetHej,
Jag kan inget om Garmins klockor men sonen önskar sig en till sin födelsedag. Han vill bara använda den när han spelar golf och kanske när han fystränar. Han har spelat hockey länge men la av för ca ett år sedan. Han fyller 22 nu. Kan ngn rekommendera vad jag ska köpa? Jag antar att man sedan hittar bra priser på dem på nätet? Eller kanske i ngn butik i Gbg?
Vad var det du sa om att ha för många av samma modell nu igen?Däremot har jag fyra Fenix![]()
Jag har för vana att kasta sten i växthuset, det krasar så fintVad var det du sa om att ha för många av samma modell nu igen?![]()
Finns ju tom golf klockor i Garmin sortimentetGarmin approach
Det är så mycket inställningar att man behöver en semesterveckaJodå det går att byta staplarna till något annat.
Tactix 7 pro heter den.
Connect IQ Store | Watch Faces and Apps | Garmin
apps.garmin.com
Ja man kan verkligen ändra på allt. Riktigt bra!Det är så mycket inställningar att man behöver en semestervecka
Aldrig nöjd![]()
Det är halva nöjet med veta vilka parametrar som finnsJa man kan verkligen ändra på allt. Riktigt bra!
De e sant. Men ibland är det skönt att hålla det enkelt ocksåDet är halva nöjet med veta vilka parametrar som finns![]()
Du behöver inte en Fenix 8 för att hålla det enkelt.De e sant. Men ibland är det skönt att hålla det enkelt också
![]()
Jo, om jag vill ha 51mmDu behöver inte en Fenix 8 för att hålla det enkelt.![]()