• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Godmorgon dags för kaffe
1000060822.jpg

Hej,
Jag kan inget om Garmins klockor men sonen önskar sig en till sin födelsedag. Han vill bara använda den när han spelar golf och kanske när han fystränar. Han har spelat hockey länge men la av för ca ett år sedan. Han fyller 22 nu. Kan ngn rekommendera vad jag ska köpa? Jag antar att man sedan hittar bra priser på dem på nätet? Eller kanske i ngn butik i Gbg?

Hej,
Jag kan inget om Garmins klockor men sonen önskar sig en till sin födelsedag. Han vill bara använda den när han spelar golf och kanske när han fystränar. Han har spelat hockey länge men la av för ca ett år sedan. Han fyller 22 nu. Kan ngn rekommendera vad jag ska köpa? Jag antar att man sedan hittar bra priser på dem på nätet? Eller kanske i ngn butik i Gbg?
Spontant tänker jag på Venu-modellen. Finns i olika storlekar. Mycket Garmin för pengen. Känns väl inte som man behöver en Fenix, premiummodellen, om man bara ska golfa med den. Dessutom är den nog att betrakta som klumpig i de fallen. Men Venu, mindre och lättare sitter nog bättre då.

Dock kanske jag ska säga att jag varken golfar eller har en Venu 😂
Däremot har jag fyra Fenix 😂

Hej,
Finns ju tom golf klockor i Garmin sortimentet🙂 Garmin approach

Tillbaka
Topp