• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

1000060892.jpg
Triss i tactix🥳

Äntligen har man hittat hem med displayen.
Deltan är helt fantastisk med sin vita bas och svarta typsnitt
1000060888.jpg

Grattis till ett mycket trevligt köp :)
Stort tack den ska utvärderas nu.
Det första som slår mig att delta är den tactix med mest lyckad bezel, som sagt grym skärm för meny och aviseringar pga av vit bas. Kommer troligen sakna ficklampan då den används ofta. Funktionsmässigt så har den där jag behöver för övrigt
Laddade upp den till 99% nu och 20 dagar på displayen. Enligt förra ägaren så ska den vara batterisnål
1000060898.jpg

Senast ändrad:
Verkligen
Har beställt en länk också för taktix Delta, får se hur det blir tänker att gummit är lite obekvämt i värmen ibland när det blir väldigt svettigt vore skönt om länken hade suttit bra.
1000060927.jpg
Tror att det är @ironcastle som har den på länk som kanske kan ge lite input. Jag hade inga problem med att det var svettigt under gummit i somras.

Tror att det är @ironcastle som har den på länk som kanske kan ge lite input. Jag hade inga problem med att det var svettigt under gummit i somras.
Jag fick lite smått eksem då häromdagen när jag hade klockan på höger istället. Vet inte om det var någon kombo svett smuts och för tajt
Nackdelen är gummibanen är att de luktar ladugård.
Själva klockan är luktfri då Titan inte drar åt sig. Så en stållänk skulle ju få samma effekt lite mer hygieniskt helt enkelt

Jag fick lite smått eksem då häromdagen när jag hade klockan på höger istället. Vet inte om det var någon kombo svett smuts och för tajt
Nackdelen är gummibanen är att de luktar ladugård.
Själva klockan är luktfri då Titan inte drar åt sig. Så en stållänk skulle ju få samma effekt lite mer hygieniskt helt enkelt
Skall du kör Garmins egna eller testa med tredjepart?

Är det någon som vet om delta levererades med skydd för ladduttaget från fabrik eller om det är något man kan ha köpt till. Aldrig sett det tidigare någon i tråden som har likadant
1000060934.jpg

Tillbaka
Topp