Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkt mer på att man behöver inte en smartwatch för att hålla det enkelt. Räcker med en sån.Jo, om jag vill ha 51mm![]()
Skulle GWG-1000 haft mobil-notiser hade jag aldrig startat denna trådTänkt mer på att man behöver inte en smartwatch för att hålla det enkelt. Räcker med en sån.![]()
![]()
Ibland är det skönt med en analog som ASAPDe e sant. Men ibland är det skönt att hålla det enkelt också
![]()
Grattis till ett mycket trevligt köpTriss i tactix![]()
Äntligen har man hittat hem med displayen.
Deltan är helt fantastisk med sin vita bas och svarta typsnitt![]()
Ja, det är dessa jag sett men funderar på vilken som passar bäst och hur man ska tänka?Finns ju tom golf klockor i Garmin sortimentetGarmin approach
Stort tack den ska utvärderas nu.Grattis till ett mycket trevligt köp![]()
Ser ju grym ut! Men kanske lite för dyr... Han har 2 andra fina klockor. Men grymt snygg!
Vad kör du för HIIT-pass?Dagens HIIT-pass
![]()
Klockan vill att jag tar semester efter?!?
![]()
Glöm det!![]()
Mama mia
Ja den var väldigt lätt läst.Memory in pixel och vit bakgrund vilken komboä. Läsbarhet deluxe![]()
VerkligenJa den var väldigt lätt läst.
Tror att det är @ironcastle som har den på länk som kanske kan ge lite input. Jag hade inga problem med att det var svettigt under gummit i somras.Verkligen
Har beställt en länk också för taktix Delta, får se hur det blir tänker att gummit är lite obekvämt i värmen ibland när det blir väldigt svettigt vore skönt om länken hade suttit bra.![]()
Jag fick lite smått eksem då häromdagen när jag hade klockan på höger istället. Vet inte om det var någon kombo svett smuts och för tajtTror att det är @ironcastle som har den på länk som kanske kan ge lite input. Jag hade inga problem med att det var svettigt under gummit i somras.
Skall du kör Garmins egna eller testa med tredjepart?Jag fick lite smått eksem då häromdagen när jag hade klockan på höger istället. Vet inte om det var någon kombo svett smuts och för tajt
Nackdelen är gummibanen är att de luktar ladugård.
Själva klockan är luktfri då Titan inte drar åt sig. Så en stållänk skulle ju få samma effekt lite mer hygieniskt helt enkelt
Är nog tredjepart men iaf triangeln på länken.Skall du kör Garmins egna eller testa med tredjepart?
Ta bort. Det ärjar bakom.Är det någon som vet om delta levererades med skydd för ladduttaget från fabrik eller om det är något man kan ha köpt till. Aldrig sett det tidigare någon i tråden som har likadant![]()
Nedå de är ju fina stiftTa bort. Det ärjar bakom.
Ok, det finns stor risk att det gör när fukten blir instängd under locket. Skulle det behövts hade Garmin satt ett lock från börjanNedå de är ju fina stift![]()
Ah okej då är de troligen inte original till deltanOk, det finns stor risk att det gör när fukten blir instängd under locket. Skulle det behövts hade Garmin satt ett lock från början![]()