Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stör mig inte jättemycket på solarfätet, ännu mindre på Fenix 7. Däremot tycker jag att de kunde ha gjort skärmen rund för den nya modellen. De har ju redan tagit bort lilla cirkulära skärmen så de lär ändå ändra gränssnittet, då kunde man väl ha gjort det anpassat för en cirkulär skärmDen sprang iväg lite väl.
Bara jag som stör mig på solar fältet?
Jag gjorde mig av med min Fenix 7 enbart av den anledningen.
Kör läder på jobbet, nylon till träningLäder gör sig rätt bra på den gamle Fenix.
Va blev det för nått?
Någon som beställt Marq? Jag är sugen men dom kan inte säga när den skall släppas.Igår släpptes Marq generation 2. I stort en Epix 2 i mer exklusiv boett.
Och idag cirklar den här på några webbsidor; Garmin Instinct Crossover. En Instinct 2 med analoga visare.
Den första rejält kostsam med start vid ca 20 tkr (flera modeller). Den andra har jag inte sett pris för, men bara upplägget indikerar väl att Instinct är ett rejält intressant alternativ till Casio G-Shock. Dessutom med påtagligt bättre funktioner.
Du får återkomma med bilderHepp, vi kör!
ja håller med dig.. Garmin tar en del kunder från CasioTidig julklapp till mig själv
Sorry Rangeman, sorry Pro Trek men den här är på en helt annan nivå..
En konsekvens till att jag startade trådenja håller med dig.. Garmin tar en del kunder från Casio
Let me present to you: Exhibit AEn konsekvens till att jag startade tråden
Tidig julklapp till mig själv
Sorry Rangeman, sorry Pro Trek men den här är på en helt annan nivå..
Jag var sugen på en GBD-H1000 men Instinct slår den med hästlängder funktionsmässigt!Grym men det är ingen Casio, (larviga) dealbreakern för mig
Man vill så gärna att G-Shock ska klara det men icke!Jag var sugen på en GBD-H1000 men Instinct slår den med hästlängder funktionsmässigt!
Du vet att man får med en laddkabel va ?Vette fan hur mycket det hjälper med 5w LED i lampskärmen men det borde ladda liiite de ca 6 timmar lampan lyser... måste hitta en bit vajer och hänga klockan mycket närmare lampan...
Elen är dyr !Du vet att man får med en laddkabel va ?
Haha , väldigt santElen är dyr !