Agnby⌚
Silver
Rätt snyggt! Veckonummer?
Namn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rätt snyggt! Veckonummer?
Tyvärr ett Garmin stockface på 7an. Bör finnas liknande om du söker på EnduroRätt snyggt! Veckonummer?
Namn?
Någon som testat talkytoasters kartor
Ajaj, har du börjat extrautrusta nu också.Mycket mer detaljerade än de som följer med stock. 150 spänn känns som ett rimligt pris med
Haha det vet man aldrigAjaj, har du börjat extrautrusta nu också.
Då blir det inte försäljning på länge då
Har aldrig provat kartor i klockan men det ser ju bra ut
Håller med dig ang fonterna på standardtavlorna faktiskt.Jo håller med, tycker Garmin kunde ge lite mer alternativ till fonter på sina standard tavlor
Letar fortfarande efter en bra analog tavla. Någon som har tips på det ?
Är det enduro tavlan? Undrar om den ser lika bra ut på min lilla 6s-skärm
Ser trevlig utHåller med dig ang fonterna på standardtavlorna faktiskt.
Detta är den trevligaste analoga jag hittar iaf SHN A_TcxD (kostar typ 20kr eller nått)
Den ser oxå trevlig ut. Vad heter den?Ser trevlig ut
Hittade denna som jag testar just nu, vill bara se så den inte suger för mycket batteri
Rent estetisk är den ganska trevlig
"Top gun chrono" heter denDen ser oxå trevlig ut. Vad heter den?
Golf-, och skidkartor ingår. Men eftersom jag själv inte spelar golf, kan jag vare sig kommentera kvalitet eller hur många banor som ingår. Faktum är att jag har plockat bort golfkartorna från min klocka.Funderar på en Marq Captain.
Vilka extra kostnader tillkommer i form av inköp av olika tillägg, som kartor, sjökort, etc, och vilka abonnemang måste man ha för att saker och ting skall funka på klockan? Och jag antar att det finns vissa begränsningar i vilka tjänster/produkter som funkar med klockan, hur inlåst blir man?
Har försökt googla lite om detta, men inte hittat någon bra övergripande information. Såg dock att jag måste köpa till sjökort för över två papp, vilket är extremt dyrt för aktuellt sjökort jämfört med andra tjänster. Hur är det med golfbanor, skidanläggningar och övrig funktionalitet i klockan?
Jättefina båda två, visst. Men 20k för Marq...Igår släpptes Marq generation 2. I stort en Epix 2 i mer exklusiv boett.
Och idag cirklar den här på några webbsidor; Garmin Instinct Crossover. En Instinct 2 med analoga visare.
Den första rejält kostsam med start vid ca 20 tkr (flera modeller). Den andra har jag inte sett pris för, men bara upplägget indikerar väl att Instinct är ett rejält intressant alternativ till Casio G-Shock. Dessutom med påtagligt bättre funktioner.
Välkomnar så mycket Ana-Digi Instinct! Fler än jag som är taggad? Anar man stål där i boetten eller bara grå plast tro?Igår släpptes Marq generation 2. I stort en Epix 2 i mer exklusiv boett.
Och idag cirklar den här på några webbsidor; Garmin Instinct Crossover. En Instinct 2 med analoga visare.
Den första rejält kostsam med start vid ca 20 tkr (flera modeller). Den andra har jag inte sett pris för, men bara upplägget indikerar väl att Instinct är ett rejält intressant alternativ till Casio G-Shock. Dessutom med påtagligt bättre funktioner.
Du använder ju din Garmin på riktigtMorgonkaffe i regnet med Fenix 7x ️
Hehe, det vet jag inte om jag gör men att göra upp en rutt innan och sedan lägga in den i klockan funkar förvånansvärt bra vid vandring i skog osvDu använder ju din Garmin på riktigt
Det där ser bara fantastiskt utDet obligatoriska lördagskaffet ️🌧
Väldigt bra klocka som passar till det mesta, bara bra o säga om den.Hej folket!
Är sugen på en Fenix 6a sapphire.
Lite osäker på storleken men känns som 47mm borde räcka. 17.5-18cm handled.
Har ni något ont att säga om dessa eller är det bara att klippa en vid första chansen man får?
Funderade på den men får åka och testa dom för att se vilken som känns bästVäldigt bra klocka som passar till det mesta, bara bra o säga om den.
Med 18cm handled kan du ju dock rocka en 6x utan problem, den har ju lite större skärm och ganska mycket bättre batteritid
Garmin Instinct Crossover ute nu:Igår släpptes Marq generation 2. I stort en Epix 2 i mer exklusiv boett.
Den sprang iväg lite väl.Garmin Instinct Crossover ute nu:
Garmin Instinct® Crossover Solar | Tålig smartwatch-hybrid
Instinct® Crossover Solar är en tålig smartwatch-hybrid med GPS, solenergiladdning, batteritid i månader, analoga självlysande visare och en digital display.www.garmin.com
Ganska mkt dyrare än jag hoppats på…